Facebook и Ray-Ban създадоха смарт очила

Facebook и Ray-Ban създадоха смарт очила

Facebook и Ray-Ban създадоха смарт очила

През май 2012 г. съоснователят на Google Сергей Брин се разхождаше в Сан Франциско с чифт необичайни очила. По-късно се оказа, че е тествал Google Glass около месец преди компанията официално да съобщи за технологията, която е разработила.

Близо десетилетие мина оттогава. За това време редица компании опитаха да повторят и надградят откритието. Следваща наред е Facebook.

Главният изпълнителен директор на социалната мрежа, Марк Зукърбърг, показа смарт очилата Ray-Ban Stories, създадени съвместно с бранда за очила Ray-Ban. От компанията се надяват новият продукт да се използва за снимки и заснемане на кратки видеа, слушане на музика и извършване на телефонни обаждания от всеки на и над 13-годишна възраст, пише CNN.

 

 

Стартовата цена на очилата е 299 долара, като ще имат общо три разновидности. Потребителите могат да се сдобият с тях директно в част от магазините на Ray-Ban или на сайта на компанията. Първоначално ще са достъпни само в шест държави, включително Великобритания, Канада и САЩ.

На пръв поглед приличат на нормални очила с класически дизайн, но всъщност имат камера, микрофон, скрит бутон за включване и изключване, както и друг за снимки. Допълнителна LED светлина свети в бяло при заснемане на изображение или видео. Кадрите след това могат да се разглеждат, обработват и споделят чрез приложението за смартфони Facebook View.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ