Instagram ще позволява на младежите да си взимат почивка от платформата
Instagram пусна специална функция, която да насърчава тийнейджърите да си вземат почивка от платформата, за да ограничат продължителността на престоя си в нея. От вчера тя е достъпна на територията на Австралия, Великобритания, Ирландия, Канада, Нова Зеландия и САЩ, съобщават от социалната мрежа.
“Take A Break” ще позволява на хората „да вземат информирани решения за това как прекарват времето си в приложението“. Ако някой разглежда съдържание за определен период, той ще бъде насърчаван да си почине от Instagram. Ще бъдат разпространявани и съвети, подкрепени от експерти.
Младежите ще получат и известия на телефоните си, с които ще им бъде предложено да активират опцията. „Ранните резултати от теста ни показват, че след като тийнейджърите зададат напомнянията, повече от 90% от тях ги запазват“, пояснява в публикация главният изпълнителен директор на Instagram, Адам Мосери.
По думите му през март догодина ще се появят и функции за родителите, чрез които те ще имат възможност да следят колко време прекарват децата им в Instagram, както и да налагат ограничения. Младежите на свой ред ще могат да изпращат на родителите известия, когато докладват друг потребител в социалната мрежа.
[[{"fid":"385031","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1994,"width":3144,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
От кадрите, разпространени от Instagram, става ясно, че когато е време за почивка, на дисплея ще се показва известие, насочващо потребителите да поемат дълбоко въздух, да слушат любимата си песен, да свършат нещо от списъка си със задачи или да си запишат какво мислят. “Take A Break” ще може да се активира на 10, 20 или 30 минути.
[[{"fid":"385032","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1080,"width":1700,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Instagram разработва още инструменти, с които да опита да гарантира сигурното „пребиваване“ на тийнейджърите онлайн. В момента екипите на компанията тестват възможност за изключване на отбелязванията и споменаванията на младежи от хора, които не са последвали.
По-рано тази година бившата служителка на Facebook (вече Meta) Франсис Хаугън разкри хиляди страници конфиденциални документи за корпорацията и обяви, че вътрешно проучване е разкрило, че Instagram влияе зле на младежите, особено на момичетата, и тяхната самооценка. В официално становище от Facebook поясниха, че техен доклад е показал, че младите имат и позитивни, и негативни изживявания със социалните платформи.
Лансирането на “Take A Break” се случи часове преди изслушване на Мосери пред Конгреса на САЩ, което ще се фокусира именно върху влиянието на Instagram над по-младите аудитории.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.