Microsoft вдига цените на програми и услуги

Microsoft вдига цените на програми и услуги

Microsoft обяви общо увеличение на цените на абонаментните си услуги, въпреки че засега това ще засегне само версиите за малките и средни предприятия и търговците.

Поскъпването ще влезе в сила от 1 март 2022 г. и ще варира значително между различните налични версии. В някои случаи това представлява увеличение с до 20%, докато в други разликата няма да е толкова голяма, предава eleconomista.es.

Промените са следните:

  • Microsoft 365 Business Basic се покачва от $ 5 на $ 6 на потребител.
  • Microsoft 365 Business Premium се покачва от $ 20 на $ 22.
  • Office 365 E1 се покачва от $ 8 на $ 10.
  • Office 365 E3 се покачва от $ 20 на $ 23.
  • Office 365 E5 се покачва от $ 35 на $ 38.
  • Microsoft 365 E3 се покачва от $ 32 на $ 36.

Версиите за образование и за обикновените потребители не се променят в цената и следователно те ще продължат да плащат същите такси, ако ги плащат като физически лица. Следователно най-засегнати от промяната ще са компаниите и професионалистите, които използват тези услуги. По-конкретно се очаква малките и средни предприятия да бъдат тези, които плащат най-много, тъй като големите компании често ползват отстъпки за закупуване на голям брой лицензи за своите устройства. 

Това е първото забележимо увеличение на цената в историята на тези абонаментни услуги, откакто Office 365 стартира преди десет години. Ръководителят на този отдел Джаред Спатаро, го оправда с постоянното подобряване и включването на повече приложения в пакетите. От стартирането му досега са включени още 20 приложения, включително някои много популярни като Microsoft Teams и OneDrive, SharePoint и To-Do.

Увеличението обаче идва в момент, когато Microsoft вече получава значителни приходи от това подразделение, което счупи рекорда за растеж миналата година благодарение на пандемията и растежа на дистанционната работа. Цифрите, които се очаква да бъдат още по-добри при новите цени. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ