TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

Потребителите на TikTok скоро ще могат да купуват артикули директно през приложението за кратки видеа – нещо, което до момента можеха да правят единствено чрез рекламите в платформата, предаде Fox Business.

Канадската компания за електронна търговия Shopify обяви, че бизнесите ще могат да добавят специален раздел за пазаруване в профилите си в TikTok, с което ще създават „мини магазин“, който да препраща директно към онлайн магазина им за плащане на покупки.

Инструментът все още е в процес на тестване за търговците във Великобритания, Канада и САЩ и ще стане достъпен в още региони в следващите месеци. Shopify вече имаше сделка с TikTok, която позволи на брандовете да създават видеореклами, които насочват клиентите към онлайн магазини.

Базираната в Пекин ByteDance, която е собственик на TikTok, вече развива подобна дейност в приложението си Douyin, предназначено за китайския пазар.

Купуването на продукти чрез социалните медии все още не е толкова често срещано явление, макар че Instagram и Pinterest въведоха такава опция за аудиторията си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето
Времето: Значителна облачност с превалявания и лек хлад