TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

Потребителите на TikTok скоро ще могат да купуват артикули директно през приложението за кратки видеа – нещо, което до момента можеха да правят единствено чрез рекламите в платформата, предаде Fox Business.

Канадската компания за електронна търговия Shopify обяви, че бизнесите ще могат да добавят специален раздел за пазаруване в профилите си в TikTok, с което ще създават „мини магазин“, който да препраща директно към онлайн магазина им за плащане на покупки.

Инструментът все още е в процес на тестване за търговците във Великобритания, Канада и САЩ и ще стане достъпен в още региони в следващите месеци. Shopify вече имаше сделка с TikTok, която позволи на брандовете да създават видеореклами, които насочват клиентите към онлайн магазини.

Базираната в Пекин ByteDance, която е собственик на TikTok, вече развива подобна дейност в приложението си Douyin, предназначено за китайския пазар.

Купуването на продукти чрез социалните медии все още не е толкова често срещано явление, макар че Instagram и Pinterest въведоха такава опция за аудиторията си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Зеленски изрази готовност да организира референдум за мирния план на Тръмп за Украйна
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро