TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

TikTok пуска опция за пазаруване в приложението си

Потребителите на TikTok скоро ще могат да купуват артикули директно през приложението за кратки видеа – нещо, което до момента можеха да правят единствено чрез рекламите в платформата, предаде Fox Business.

Канадската компания за електронна търговия Shopify обяви, че бизнесите ще могат да добавят специален раздел за пазаруване в профилите си в TikTok, с което ще създават „мини магазин“, който да препраща директно към онлайн магазина им за плащане на покупки.

Инструментът все още е в процес на тестване за търговците във Великобритания, Канада и САЩ и ще стане достъпен в още региони в следващите месеци. Shopify вече имаше сделка с TikTok, която позволи на брандовете да създават видеореклами, които насочват клиентите към онлайн магазини.

Базираната в Пекин ByteDance, която е собственик на TikTok, вече развива подобна дейност в приложението си Douyin, предназначено за китайския пазар.

Купуването на продукти чрез социалните медии все още не е толкова често срещано явление, макар че Instagram и Pinterest въведоха такава опция за аудиторията си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.