Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Световните технилогични компании не успяха да убедят масово потребителите по света да приспособят в ежедневието си техните иновативни компютърни часовници. 

Доставките на смартчасовници са намалели глобално с 51.6% на годишна база, посочва доклад на фирмата за пазарни изследвания IDC.

Apple Watch остава пазарен лидер, но компанията е доставила само над 1 млн. бройки от него в третото тримесечие на тази година между юли и септември. В същия период на 2015 г. тя е разпространила над 3.9 млн. бройки. От петте водещи марки, само в Германия има лек растеж, но цифрите остават ниски. 

"Стана ясно, че в понастоящем смартчасовниците не са за всеки", коментират от IDC. Да има ясна цел и употреба в случая е водещо, затова много доставчици фокусираха усилията си върху фитнеса, заради опростеността на устройствата. 

Apple позиционира последната си версия часовници на пазара като подходящи за хората, които ходят на фитнес, вместо като луксозен аксесоар, каквато първоначална идея имаше. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Радев: Правителството на Пеевски и Борисов се готви да разпродава държавни имоти
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Великобритания, Австралия и Канада с призив Беларус да прекрати репресиите и нарушенията на правата на човека
Цените на основни хранителни продукти, плодове и зеленчуци на борсите у нас продължават да растат
90-секундното правило за справяне със силните емоции
Времето: Слънчево с температури до 39 градуса
Северна Корея е започнала да демонтира високоговорители за пропаганда по границата с Юга