Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Световните технилогични компании не успяха да убедят масово потребителите по света да приспособят в ежедневието си техните иновативни компютърни часовници. 

Доставките на смартчасовници са намалели глобално с 51.6% на годишна база, посочва доклад на фирмата за пазарни изследвания IDC.

Apple Watch остава пазарен лидер, но компанията е доставила само над 1 млн. бройки от него в третото тримесечие на тази година между юли и септември. В същия период на 2015 г. тя е разпространила над 3.9 млн. бройки. От петте водещи марки, само в Германия има лек растеж, но цифрите остават ниски. 

"Стана ясно, че в понастоящем смартчасовниците не са за всеки", коментират от IDC. Да има ясна цел и употреба в случая е водещо, затова много доставчици фокусираха усилията си върху фитнеса, заради опростеността на устройствата. 

Apple позиционира последната си версия часовници на пазара като подходящи за хората, които ходят на фитнес, вместо като луксозен аксесоар, каквато първоначална идея имаше. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара