Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Световните технилогични компании не успяха да убедят масово потребителите по света да приспособят в ежедневието си техните иновативни компютърни часовници. 

Доставките на смартчасовници са намалели глобално с 51.6% на годишна база, посочва доклад на фирмата за пазарни изследвания IDC.

Apple Watch остава пазарен лидер, но компанията е доставила само над 1 млн. бройки от него в третото тримесечие на тази година между юли и септември. В същия период на 2015 г. тя е разпространила над 3.9 млн. бройки. От петте водещи марки, само в Германия има лек растеж, но цифрите остават ниски. 

"Стана ясно, че в понастоящем смартчасовниците не са за всеки", коментират от IDC. Да има ясна цел и употреба в случая е водещо, затова много доставчици фокусираха усилията си върху фитнеса, заради опростеността на устройствата. 

Apple позиционира последната си версия часовници на пазара като подходящи за хората, които ходят на фитнес, вместо като луксозен аксесоар, каквато първоначална идея имаше. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп и Путин ще се срещнат в Будапеща
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
На работното място има епидемия от безнадеждност. Как лидерите могат да се справят с нея?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Картината „Натюрморт с китара“ на Пикасо е изчезнала в Испания
До края на годината у нас трябва да има осем самолета F-16
На днешната дата, 17 октомври. Рождениците днес