Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Търсенето на смарт часовници падна наполовина по света

Световните технилогични компании не успяха да убедят масово потребителите по света да приспособят в ежедневието си техните иновативни компютърни часовници. 

Доставките на смартчасовници са намалели глобално с 51.6% на годишна база, посочва доклад на фирмата за пазарни изследвания IDC.

Apple Watch остава пазарен лидер, но компанията е доставила само над 1 млн. бройки от него в третото тримесечие на тази година между юли и септември. В същия период на 2015 г. тя е разпространила над 3.9 млн. бройки. От петте водещи марки, само в Германия има лек растеж, но цифрите остават ниски. 

"Стана ясно, че в понастоящем смартчасовниците не са за всеки", коментират от IDC. Да има ясна цел и употреба в случая е водещо, затова много доставчици фокусираха усилията си върху фитнеса, заради опростеността на устройствата. 

Apple позиционира последната си версия часовници на пазара като подходящи за хората, които ходят на фитнес, вместо като луксозен аксесоар, каквато първоначална идея имаше. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец