Тема БРОЙ /// Мениджър 11/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Новите правила на играта
Кои тенденции движат пазара на играчки днес
Новите правила на играта
Кои тенденции движат пазара на играчки днес
Рождени дни, Коледа, първи учебен ден – в календара на едно дете почти всеки месец има специален повод. Производителите на играчки щедро откликват на търсенето с пълни рафтове на физическите и онлайн магазините с безброй предложения. Зад тази пъстра селекция обаче индустрията, оценена на 113,94. млрд. долара през 2024 г. по данни на IMARC Group, преживява трансформация, водена от променящото се търсене на потребителите.
Най-активната възрастова група в световен мащаб остават децата между 5 и 10 години, които формират около 42,7% от пазара. Това е логично, имайки предвид, че в тази възраст играта има ключова роля като естествен инструмент за учене, изследване на света и социализация. Изискванията на техните родители обаче поставят компаниите в нужда от налагане на своевременни промени.
Трайното настаняване на устойчивостта
Търсенето на устойчиви играчки се налага не просто като мимолетна мода на пазара, а изискване, което родителите поставят пред индустрията. Все повече от тях обръщат внимание не само на дизайна и функциите на играчките, но и на материалите, от които са направени те. От една страна, тази промяна се дължи на нарастващата информираност и загрижеността за безопасността на децата, а ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|

Ключови думи
устойчиви играчки
stem играчки
медийни франчайзи
kidults
конструктори
творчески комплекти
играчки на открито