Тема БРОЙ /// Мениджър 07/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Туризъм с емоция

Пазарът, който тепърва набира височина

Автор:

Любомила Тотина и Владимира Коева-Атанасова, съоснователки на Gift Tube, платформа за оригинални нематериални подаръци

Снимки:

Gift Tube/Shutterstock

Туризъм с емоция

Туризъм с емоция

Пазарът, който тепърва набира височина

Туризъм с емоция
quotes
Макар „екстремно“ и „адреналин“ все още да събуждат асоциации предимно с луди глави и опасности, в ход е комерсиализирането на приключенския туризъм. Достигането до по-масов потребител, който не е непременно адреналин freak, е факт. Наред с добре познатите от години бънджи скокове и полети с парапланер на сцената излязоха и съвсем нови преживявания в екстремното. От занимания за избрани куражлии екстремните приключения постепенно си пробиха път и станаха достъпни за редовите потребители Адреналин клубовете и ентусиасти в различни видове спорт видяха пазарна ниша в екстремните занимания и започнаха да предлагат услугата във вид, достъпен и за хора без специална подготовка. Сериозен тласък дойде и от популярните платформи за подаръци преживявания, които наложиха тренда да подариш оригинална емоция вместо вещ под формата на ваучер. Бизнесите също често предпочитат тиймбилдинг с повече адреналин. По данни на Gift Tube рафтинг спусканията и картинг състезанията са едни от най-често избираните опции за екипно преживяване на служители. Кое движи пазара на екстремното? Едни и същи фактори обясняват повишения интерес към преживяванията през последните години, независимо дали ст...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg