Тема БРОЙ /// Мениджър 07/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Туризъм с емоция
Пазарът, който тепърва набира височина
Туризъм с емоция

Пазарът, който тепърва набира височина


Макар „екстремно“ и „адреналин“ все още да събуждат асоциации предимно с луди глави и опасности, в ход е комерсиализирането на приключенския туризъм. Достигането до по-масов потребител, който не е непременно адреналин freak, е факт. Наред с добре познатите от години бънджи скокове и полети с парапланер на сцената излязоха и съвсем нови преживявания в екстремното.
От занимания за избрани куражлии екстремните приключения постепенно си пробиха път и станаха достъпни за редовите потребители
Адреналин клубовете и ентусиасти в различни видове спорт видяха пазарна ниша в екстремните занимания и започнаха да предлагат услугата във вид, достъпен и за хора без специална подготовка. Сериозен тласък дойде и от популярните платформи за подаръци преживявания, които наложиха тренда да подариш оригинална емоция вместо вещ под формата на ваучер.
Бизнесите също често предпочитат тиймбилдинг с повече адреналин. По данни на Gift Tube рафтинг спусканията и картинг състезанията са едни от най-често избираните опции за екипно преживяване на служители.
Кое движи пазара на екстремното?
Едни и същи фактори обясняват повишения интерес към преживяванията през последните години, независимо дали ст...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Екстремно
екстремни преживявания
адреналин
атракции
туризъм
икономика