Тема БРОЙ /// Мениджър 07/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Вход към нови усещания
Все повече хора заменят класическото „отивам да си почина“ с ново търсене: „отивам да усетя“. За тях ни разказва Стефан Стефанов от Panic Frame&Travel
Вход към нови усещания

Все повече хора заменят класическото „отивам да си почина“ с ново търсене: „отивам да усетя“. За тях ни разказва Стефан Стефанов от Panic Frame&Travel


Десетилетия наред класическите пътувания бяха върхът: синьо море, удобен хотел, обилен бюфет и безвремие. Постепенно обаче ситуацията се променя и пазарът започва да чува хората, които усещат глад, който лежането под чадъра не може да засити. Така се появяват и алтернативи – пътувания, които не предлагат комфорт, а предизвикателство. Все повече хора заменят класическото „отивам да си почина“ с ново търсене: „отивам да усетя“. Именно за тях разговаряме със Стефан Стефанов, съосновател на туристическата агенция за нестандартни предложения Panic Frame&Travel.
Как бихте описали пазара за екстремни преживявания в България?
Бих описал пазара като много млад и все още слаборазвит. Истината е, че само малък процент от хората у нас са готови да излязат извън рамката на традиционната почивка. Затова подходът ни е не просто да предлагаме приключения, а да вдъхновяваме. Стремим се да покажем, че екстремното пътуване не е за избрани – то е достъпна, дълбока и незабравима алтернатива на обичайната ваканция. Вярваме, че с всяко изживяно приключение не само създаваме спомени, а разширяваме границите на пазара у нас.
Каква е необходимата инвестиция за навлизането в подобен тип бизнес?
Ще призная, ч...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Екстремно
пътувания
екстремни преживявания
непопулярни дестинации
адреналин