Гърция с нова кампания за промотиране на зимния си туризъм

Гърция с нова кампания за промотиране на зимния си туризъм

С послание "Гърция има зима" и мотото на успешната основна кампания "Всичко, което искаш, е Гърция", гръцкото министерство на туризма и Гръцката национална туристическа компания започнаха нова кампания с цел промотиране на зимните туристически дестинации и забавленията в континенталната част на страната, предаде специално за БТА гръцката агенция АНА-МПА. 

Дизайнът и изработката на кампанията е спонсорирана от фондацията Онасис. Кампанията се фокусира върху зимните възможности, с които разполага Гърция в съчетание с природната красота и пълния набор от туристически продукти. Тя поставя акцент върху автентичното преживяване, уникалната идентичност на страната и гръцките традиции, особено предвид факта, че страната разполага не само с острови, но и с уникална континентална част, гастрономически и кулинарни деликатеси и безопасна околна среда. 

Кампанията представя видео с млада жена, която казва на зрителите, че "в Гърция има също и зима", и предлага гледки на зимни картини и активности, достъпни в дестинации в континенталната част на страната, като например каране на колело, парапланеризъм, рафтинг и много други.

Четиримесечната кампания ще обхваща, съобразно хода на пандемията, таргетни пазари като Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Дания, Швеция, Полша и Израел. Тя ще бъде обогатена с промотирането на дестинации на градски туризъм, каквито са Атина и Солун.

"За първи път се поставя цел да се намали силно сезонния характер на туристическия продукт на Гърция и географската концентрация на посетителите в определени райони с помощта на кампанията за промотиране на зимния туризъм", отбеляза министърът на туризма Василис Кикилиас и благодари на Фондацията Онасис за помощта сега и в бъдеще за реализирането на туристически кампании. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ