Гърция с нова кампания за промотиране на зимния си туризъм

Гърция с нова кампания за промотиране на зимния си туризъм

С послание "Гърция има зима" и мотото на успешната основна кампания "Всичко, което искаш, е Гърция", гръцкото министерство на туризма и Гръцката национална туристическа компания започнаха нова кампания с цел промотиране на зимните туристически дестинации и забавленията в континенталната част на страната, предаде специално за БТА гръцката агенция АНА-МПА. 

Дизайнът и изработката на кампанията е спонсорирана от фондацията Онасис. Кампанията се фокусира върху зимните възможности, с които разполага Гърция в съчетание с природната красота и пълния набор от туристически продукти. Тя поставя акцент върху автентичното преживяване, уникалната идентичност на страната и гръцките традиции, особено предвид факта, че страната разполага не само с острови, но и с уникална континентална част, гастрономически и кулинарни деликатеси и безопасна околна среда. 

Кампанията представя видео с млада жена, която казва на зрителите, че "в Гърция има също и зима", и предлага гледки на зимни картини и активности, достъпни в дестинации в континенталната част на страната, като например каране на колело, парапланеризъм, рафтинг и много други.

Четиримесечната кампания ще обхваща, съобразно хода на пандемията, таргетни пазари като Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Дания, Швеция, Полша и Израел. Тя ще бъде обогатена с промотирането на дестинации на градски туризъм, каквито са Атина и Солун.

"За първи път се поставя цел да се намали силно сезонния характер на туристическия продукт на Гърция и географската концентрация на посетителите в определени райони с помощта на кампанията за промотиране на зимния туризъм", отбеляза министърът на туризма Василис Кикилиас и благодари на Фондацията Онасис за помощта сега и в бъдеще за реализирането на туристически кампании. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията