„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

Само половината от 2020 г. измина и вече знаем, че това е една ужасяваща година. Проучване на Promote Iceland показва, че 50% от американските граждани се чувстват изключително напрегнати и фрустрирани поради глобалната пандемия, спада в икономиката, международното политическо напрежение.

В опит да съживи туристическия интерес към страната си, а и за да отговори по най-добрият начин на предизвикателствата, които 2020 г. ни отправя като отделни индивиди с все по-чувствителна психика, Исландия е направила нов клип промотиращ туризма в страната. Типажите в него са дотолкова изнервени от това как се развива годината, че имат нужда да покрещят – и безкрайните пусти пространства на Исландия внезапно се оказват идеалното място, където могат да го направят. Клипът върви със самостоятелен сайт Looks Like You Need Iceland (Изглежда, имаш нужда от Исландия), на който се обясняват терапевтичните свойства на крещенето и  посетителите дори могат да запишат своя крясък на отчаянието. Записът им ще бъде излъчен от огромни тонколони, монтирани на пусто място сред исландската природа, което е допълнителен щрих от рекламната кампания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Освобождават Никола Саркози от затвора
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Бедни и богати: Различията в доходите между Източна и Западна Европа остават дълбоки
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Фармацевтичният гигант Pfizer купува разработчик на препарати срещу затлъстяване за 10 млрд. долара
Прощално: Милиардерът Уорън Бъфет ще обяви последното си писмо до акционерите