„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

Само половината от 2020 г. измина и вече знаем, че това е една ужасяваща година. Проучване на Promote Iceland показва, че 50% от американските граждани се чувстват изключително напрегнати и фрустрирани поради глобалната пандемия, спада в икономиката, международното политическо напрежение.

В опит да съживи туристическия интерес към страната си, а и за да отговори по най-добрият начин на предизвикателствата, които 2020 г. ни отправя като отделни индивиди с все по-чувствителна психика, Исландия е направила нов клип промотиращ туризма в страната. Типажите в него са дотолкова изнервени от това как се развива годината, че имат нужда да покрещят – и безкрайните пусти пространства на Исландия внезапно се оказват идеалното място, където могат да го направят. Клипът върви със самостоятелен сайт Looks Like You Need Iceland (Изглежда, имаш нужда от Исландия), на който се обясняват терапевтичните свойства на крещенето и  посетителите дори могат да запишат своя крясък на отчаянието. Записът им ще бъде излъчен от огромни тонколони, монтирани на пусто място сред исландската природа, което е допълнителен щрих от рекламната кампания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Президентът на Венецуела предупреди САЩ да не предизвикват "широкомащабен военен конфликт"