„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

Само половината от 2020 г. измина и вече знаем, че това е една ужасяваща година. Проучване на Promote Iceland показва, че 50% от американските граждани се чувстват изключително напрегнати и фрустрирани поради глобалната пандемия, спада в икономиката, международното политическо напрежение.

В опит да съживи туристическия интерес към страната си, а и за да отговори по най-добрият начин на предизвикателствата, които 2020 г. ни отправя като отделни индивиди с все по-чувствителна психика, Исландия е направила нов клип промотиращ туризма в страната. Типажите в него са дотолкова изнервени от това как се развива годината, че имат нужда да покрещят – и безкрайните пусти пространства на Исландия внезапно се оказват идеалното място, където могат да го направят. Клипът върви със самостоятелен сайт Looks Like You Need Iceland (Изглежда, имаш нужда от Исландия), на който се обясняват терапевтичните свойства на крещенето и  посетителите дори могат да запишат своя крясък на отчаянието. Записът им ще бъде излъчен от огромни тонколони, монтирани на пусто място сред исландската природа, което е допълнителен щрих от рекламната кампания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд