„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

„Покрещи на воля“ – новата туристическа кампания на Исландия

Само половината от 2020 г. измина и вече знаем, че това е една ужасяваща година. Проучване на Promote Iceland показва, че 50% от американските граждани се чувстват изключително напрегнати и фрустрирани поради глобалната пандемия, спада в икономиката, международното политическо напрежение.

В опит да съживи туристическия интерес към страната си, а и за да отговори по най-добрият начин на предизвикателствата, които 2020 г. ни отправя като отделни индивиди с все по-чувствителна психика, Исландия е направила нов клип промотиращ туризма в страната. Типажите в него са дотолкова изнервени от това как се развива годината, че имат нужда да покрещят – и безкрайните пусти пространства на Исландия внезапно се оказват идеалното място, където могат да го направят. Клипът върви със самостоятелен сайт Looks Like You Need Iceland (Изглежда, имаш нужда от Исландия), на който се обясняват терапевтичните свойства на крещенето и  посетителите дори могат да запишат своя крясък на отчаянието. Записът им ще бъде излъчен от огромни тонколони, монтирани на пусто място сред исландската природа, което е допълнителен щрих от рекламната кампания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените