Правителството дава 2,4 млн. лв. за реклама на зимните курорти
Министерски съвет е одобрил отпускането на допълнително 2,44 млн. лв. за масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България – както на вътрешния, така и на външните пазари. Това става ясно от съобщение на правителствената пресслужба.
Трансферът става с увеличение на максимално допустимите разходи на бюджета на Министерството на туризма за 2020 г.
Допълнителните разходи за реклама се явяват част от допълнителните стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския бизнес.
Международната рекламна кампания ще бъде насочена основно към съседните на България страни, за които се предполага, че ще е най-лесен достъпа до страната ни с лични автомобили. Наскоро министърът на туризма Марияна Николова съобщи, че се водят преговори на най-високо дипломатическо ниво границите между страните на Балканския полуостров да не бъдат затваряни по време на зимния сезон.
Всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, поради което възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство за туристите от балканските страни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.