Правителството дава 2,4 млн. лв. за реклама на зимните курорти

Правителството дава 2,4 млн. лв. за реклама на зимните курорти

Министерски съвет е одобрил отпускането на допълнително 2,44 млн. лв. за масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България – както на вътрешния, така и на външните пазари. Това става ясно от съобщение на правителствената пресслужба.

Трансферът става с увеличение на максимално допустимите разходи на бюджета на Министерството на туризма за 2020 г.

Допълнителните разходи за реклама се явяват част от допълнителните стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския бизнес.

Международната рекламна кампания ще бъде насочена основно към съседните на България страни, за които се предполага, че ще е най-лесен достъпа до страната ни с лични автомобили. Наскоро министърът на туризма Марияна Николова съобщи, че се водят преговори на най-високо дипломатическо ниво границите между страните на Балканския полуостров да не бъдат затваряни по време на зимния сезон.

Всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, поради което възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство за туристите от балканските страни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 25 юли. Имен ден празнуват Ана, Анна, Анка, Яна
Макрон: Франция ще признае официално Палестина за държава
Зеленски ще иска помощ от Европа за възнагражденията на украинските войници
Легендарният кечист Хълк Хоган почина в дома си във Флорида
САЩ спират всички грипни ваксини с плашещ антиваксърите живачен консервант
Премиерът на Тайланд: Ескалацията на военните сблъсъци с Камбоджа може да доведе до война
Шефът на Starbucks е получил 6666 пъти по-голямо заплащане от типичния служител
Сагата продължава: Макрон подаде нов съдебен иск срещу блогърка, допуснала, че жена му е мъж