"Уикенд туризмът" ще се запази като модел на почивка при българите

Прогнозата е, че "уикенд туризмът" ще остане модел на почивка на българите и след коронавируса. Това вероятно се дължи на финансово-икономическите параметри на българските граждани и промененият режим на работа, заяви в ефира на bTV изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.
По думите й, все по-често българинът избира дългият почивен уикенд или от петък до неделя за своята почивка на морето. А цената на туристическия продукт коментира така: "Тя е компонента, не зависи само от цената на плажните услуги и хранителните продукти, дали искаме да е евтин туристическият ни продукт. Бяхме в класацията на най-евтина туристическа дестинация и искахме да излезем от нея".
"Важно е дали наистина трябва да се намалят цените на туристическите продукти или да се повишат изискванията за качеството, което получаваме", каза още тя.
Според нея мярката за субсидиране на чартърните полети е директна, но е закъсняла комуникацията в международен план.
"Мярката като идея беше формулирана в средата на май месец, преди да изтече, не беше прецизно формулиране, беше променяна, прегласувана, получи нотификация от Брюксел тази заповед и възможността да се използва закъсня с 2 месеца, което не означава, че няма да покрие разходи на туроператори и на авиокомпания, закъсня международната комуникация, че България предлага тази мярка", коментира изпълнителният директор на Националния борд по туризъм.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.