YouTube творци правят клипове за автомобилна премиера в Европа

Избрана група от извънредно популярни в YouTube творци участват активно в новаторска кампания на Chevrolet за представянето на новия модел на автомобилната компания Chevrolet Captiva.
Творческите YouTube лидери и техните многобройни почитатели имат за задача да създадат серия от кратки, автентични клипове, основания на реалени забавен ’Life Test’ с участието на SUV-модела Chevrolet Captiva. Идеята е да се подчертаят предимствата и да се улови духа на SUV-модела посредством неочаквани, весели сценарии и сюжети, поставящи на изпитание девиза на Captiva „Готов за всичко”.
Създадените до този момент забавни клипове под мотото Captiva Life Test включват: състезание по фризби между новия SUV и куче; бърза смяна на грима, прическата и тоалета на седалката до водача в Captiva, който се движи не само по натоварените мадридски улици, а в по-тежки пътни отсечки и международен турнир по тенис на маса в интериора на новия модел.
Първата вълна от видеоклипове в сериала Captiva Life Test, наред с материали, заснети зад кулисите, излязоха в интернет вчера, на 17 юни, 2013 година в предназначения специално за целта център на кампанията на адрес www.captivalifetest.com в рамките на канала Chevrolet Europe YouTube. През това лято към тях ще бъдат добавяни и нови епизоди.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.