YouTube творци правят клипове за автомобилна премиера в Европа
Избрана група от извънредно популярни в YouTube творци участват активно в новаторска кампания на Chevrolet за представянето на новия модел на автомобилната компания Chevrolet Captiva.
Творческите YouTube лидери и техните многобройни почитатели имат за задача да създадат серия от кратки, автентични клипове, основания на реалени забавен ’Life Test’ с участието на SUV-модела Chevrolet Captiva. Идеята е да се подчертаят предимствата и да се улови духа на SUV-модела посредством неочаквани, весели сценарии и сюжети, поставящи на изпитание девиза на Captiva „Готов за всичко”.
Създадените до този момент забавни клипове под мотото Captiva Life Test включват: състезание по фризби между новия SUV и куче; бърза смяна на грима, прическата и тоалета на седалката до водача в Captiva, който се движи не само по натоварените мадридски улици, а в по-тежки пътни отсечки и международен турнир по тенис на маса в интериора на новия модел.
Първата вълна от видеоклипове в сериала Captiva Life Test, наред с материали, заснети зад кулисите, излязоха в интернет вчера, на 17 юни, 2013 година в предназначения специално за целта център на кампанията на адрес www.captivalifetest.com в рамките на канала Chevrolet Europe YouTube. През това лято към тях ще бъдат добавяни и нови епизоди.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.