Невероятен клип с Лорънс Фишбърн рекламира Kia K900

"Светът на лукса замрежва погледа ти за да заслепи истината". С тези думи Лорънс Фишбърн се завръща в емблематичната си роля на Морфиъс от супер популярната трилогия „Матрицата”. Изключителната маркетингова кампания на КИА Моторс Америка (КМА) представя изцяло новия луксозен седан със задно задвижване – К900.

Модерен и съвършено елегантен К900 сигнализира за нова ера в развитието на корейския бранд, а целта на кампанията, която ще стартира по време на Супербоул, е да предизвика възторг у хората, демонстрирайки класа и лукс.

„КИА винаги е била склонна да оспорва статуквото, и стартирайки с нашата Супербоул реклама се надяваме да опровергаем схващането, че традицията и историята са това, което прави един седан луксозен. Каним всички да разгледат изцяло новия К900 и да формират сами мнението си за него”, коментира Майкъл Спраг, изпълнителен вицепрезидент, отговарящ за маркетинг и комуникациите в КМА.

„К900 представя нещо съвременно, модерно и различно за хората, които не биха ограничили възприятията си в традиционната дефиниция за лукс. Участието ни за 5-та поредна година в Супербоул ни позволява да изпратим ясен сигнал до най-голямата ТВ аудитория, че нещо различно се случва в КИА”, допълни Спраг.

Преди и след Супербоул ще се промотира цялостната кампанияна К900, разработена от David&Goliath – рекламната агенция на КМА. В планираните медийни канали ТВ, кино, диджитал, принт и социални медии, ще се акцентира върху образите и идеи от трилогията – летящи коли, автентични костюми и реквизит, както и пресъздаване на ярката бяла среда от виртуалната платформа „The Construct”.

С V8 двигател и планирана дистрибуция през пролетта на 2014 г., изцяло новият К900 се очертава като сериозен конкурент в сегмента на луксозните седани със задно задвижване като притежател на дълъг списък от стандартно оборудване, висококачествен интериор и зашеметяващ дизайн, които със сигурност ще променят възприятията и очакванията на потребителите за бранда КИА.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ