10 компании доминират на пазара на облекло в Америка

Графика на Oxfam International показва, че марки като Pepsi, Coca-Cola, Nestle и General Mills, стоят върху почти всичко, което американците купуват.  

Няколко големи фирми контролират почти цялото количество облекло, което американците купуват, посочва Business Insider. Според актуален доклад на Morgan Stanley тези компании са 10 и контролират 41% от пазара на дрехи в страната. Никой друг търговец на дребно на облекло в САЩ не държи повече от 2% от пазара. 

Фирмите са Wal-Mart, T.J. Maxx, Macy's, Gap, Kohl's, Target, Ross Stores, Amazon, Nordstrom и JCPenney. От тях най-вече купуват облеклото си американците. Сред останалите топ фирми, предпочитани от населението на Щатите, се включват Limited Brands, чиято е Victoria's Secret, и Sears. 

Сред водещите търговци някои са установени от десетилетия, като Wal-Mart. Сравнително новодошли силни играчи са дискаунтърите Ross Stores и T.J. Maxx. 

Освен това големи компании в Щатите контролират и пазара на хранителни стоки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света