10 компании доминират на пазара на облекло в Америка

Графика на Oxfam International показва, че марки като Pepsi, Coca-Cola, Nestle и General Mills, стоят върху почти всичко, което американците купуват.  

Няколко големи фирми контролират почти цялото количество облекло, което американците купуват, посочва Business Insider. Според актуален доклад на Morgan Stanley тези компании са 10 и контролират 41% от пазара на дрехи в страната. Никой друг търговец на дребно на облекло в САЩ не държи повече от 2% от пазара. 

Фирмите са Wal-Mart, T.J. Maxx, Macy's, Gap, Kohl's, Target, Ross Stores, Amazon, Nordstrom и JCPenney. От тях най-вече купуват облеклото си американците. Сред останалите топ фирми, предпочитани от населението на Щатите, се включват Limited Brands, чиято е Victoria's Secret, и Sears. 

Сред водещите търговци някои са установени от десетилетия, като Wal-Mart. Сравнително новодошли силни играчи са дискаунтърите Ross Stores и T.J. Maxx. 

Освен това големи компании в Щатите контролират и пазара на хранителни стоки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване