10 компании доминират на пазара на облекло в Америка

Графика на Oxfam International показва, че марки като Pepsi, Coca-Cola, Nestle и General Mills, стоят върху почти всичко, което американците купуват.  

Няколко големи фирми контролират почти цялото количество облекло, което американците купуват, посочва Business Insider. Според актуален доклад на Morgan Stanley тези компании са 10 и контролират 41% от пазара на дрехи в страната. Никой друг търговец на дребно на облекло в САЩ не държи повече от 2% от пазара. 

Фирмите са Wal-Mart, T.J. Maxx, Macy's, Gap, Kohl's, Target, Ross Stores, Amazon, Nordstrom и JCPenney. От тях най-вече купуват облеклото си американците. Сред останалите топ фирми, предпочитани от населението на Щатите, се включват Limited Brands, чиято е Victoria's Secret, и Sears. 

Сред водещите търговци някои са установени от десетилетия, като Wal-Mart. Сравнително новодошли силни играчи са дискаунтърите Ross Stores и T.J. Maxx. 

Освен това големи компании в Щатите контролират и пазара на хранителни стоки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT