10-те сайта с бъдеще в медийното планиране

10-те сайта с бъдеще в медийното планиране

Вижте ги! И те като Facebook ще влязат в графиците на медийното планиране в Европа и света и ще получат част от сумите в рекламните бюджети.

Алекс Петън от MediaWeek.co.uk разказва за десетте интернет медии, които ще оформят бъдещето на бизнеса с ефективното разпределяне на парите за реклама. Не ги знаете? Скоро ще чуете за тях…

  1. Vente-privee. Сайт с изключителни права за продажба на марки с подобна идея, които могат да бъдат видени и закупени само от ограничения кръг от регистрирани.
  2. PerformGroup. Световен лидер в областта на закупуването на права в дигиталните медии.
  3. TweetDeck.com. Помага на потребителите да използват социалните медии по-ефективно чрез компютри, iPhone и iPad.
  4. MindCandy. Една от най-бързо развиващите се компании за социални игри в интернет. Определяна от „Сън” като Facebook за деца. Мисията й е „да бъде една от най-големите и уважавани зони за деца в света”.
  5. StreamingTank. Една от най-добрите агенции за организация на онлайн събития в реално време като концерти и други предизвикващи интереса на потребителите прояви.
  6. Velti. Порталът е проектиран така, че да изпълнява ролята на магазин, в който рекламодателите „се отбиват”, за да планират маркетинговите и рекламните си кампании е мобилните и традиционните медии. В него може още да се да се управляват медийни покупки, да се следят изпълнения и да създават мобилни приложения.
  7. MeshPlanning. Mesh е бутикова агенция, специализирана в оценяването на маркетинговата активност на потребителите, използвайки мултимедиен подход, центриран в мобилните телефони. Нейни клиенти са Unilever, Vodafone, Coca-Cola и медийни агенции.
  8. PlayFish. Сайт за социални игри.
  9. ChannelFlip. Свързва рекламодателите с публиката чрез онлайн видео съдържание.
  10. Flirtomatic. Социална мрежа, в която потребителите не само флиртуват един с друг, но и използват собствена виртуална валута. В нея се свързват непознати, които се намират един друг чрез общите си интереси. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ