Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|15 мита за бизнеса
Съществуват много погрешни схващания, митове, лоши съвети и откровени лъжи за това какво е необходимо, за да бъдеш успешен в бизнеса. И повечето от тях са постоянно разпространявани от хора, които никога не са били в бизнеса.
Ето най-разпространените 15 мита за това как се прави бизнес.
1. За да бъдеш успешен, трябва да си започнал първи. Ако това беше вярно, как бихте обяснили успеха на Dell или Microsoft.
2. За да бъдеш успешен, трябва да продаваш евтин продукт или услуга. Ако първата точка от конкурентния ви план е дъмпингова цена, по-добре не започвайте бизнес. В противен случай, вие на практика обявявате ценова война, а това е равносилно на самоубийство.
3. Аз съм добър готвач, така че трябва да отворя ресторант. Това е един от митовете, с които най-често се злоупотребява. Ще ви е нужно повече от уменията на готвач – ще трябва да разбирате от бюджети, счетоводство и мениджмънт.
4. Клиентът винаги е прав. Не, не е. И понякога трябва да му го кажете. Всъщност, понякога толкова греши, че е по-добре да не е ваш клиенти. Това ще ви струва по-малко пари и нерви.
5. Просто ще си отворя магазин и потокът от улицата сам ще идва при мен. По-скоро ще трябва да им се молите да влязат. Помислете за реклама. Както и за качеството - на продуктите, на обслужването, защото популяризирането от уста на уста е най-добре работещият канал за популяризиране.
6. Това е страхотна идея! Всеки ще я хареса! Може и така да е, нопо-важният въпрос е готови ли са хората да похарчат пари за нея!
7. Нашето е по-добро, затова ще бъде успешно. Много хора смятат че Beta е по-добър формат за видео записване от VHS, но кой печели битката?
8. Ако се включат повече хора в проекта, той ще стартира по-бързо. Да, но повече хора означава по-трудна комуникация.
9. Добри приятели сме. Ще работим добре заедно. Не всички приятели имат еднакви трудови навици и възгледи за бизнеса.
10. Провалът е лошо нещо. Провал е обратното на успех. Провалът е част от бизнеса. Печелят тези, които могат да се съвземат от него.
11. Знанието е власт. Тогава библиотекарите ще са най-влиятелните хора в света. Трябва да знаете как да използвате знанията си, макар да са минимални.
12. Всеки клиент е еднакво важен. Някои клиенти са по-стойностни от други, каквото и да си говорим. Въпросът е, че невинаги тези, които плащат най-много, са най-стойностни.
13. Печалбата е всичко в бизнеса. Да, печалбата е важна, но ще се нуждаете и от морал, за да спечелите уважение и дълготрайни партньори.
14. Да имаш повече клиенти е по-добре, отколкото да имаш по-малко. Е, зависи какви са!
15. Рисковият капитал и публичното предлагане на акции са нещо добро. Много фирми живеят с тази заблуда. Проверете как Стив Джобс беше уволнен от Apple – компанията, която основа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Ето как обядът на милиардер във верига за бързо хранене вдигна акциите на няколко компании с 30 процента
Лидерство |Над 450 милиона килограма тикви изгниват по сметищата в САЩ всяка година след Хелоуин
Любопитно |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
България |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.