Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|62% от българите пият газирани напитки поне веднъж седмично

Повече от половината българи (62%) пият газирани напитки поне веднъж седмично, една четвърт го правят няколко пъти седмично, а 23% - всеки ден. Това показват данните от проучване на Нилсен Адмосфер България. Най-предпочитани сред българските потребители са продуктите на Coca-Cola (69%), Fanta (43%) и Pepsi (34%), те са и най-разпознаваемите марки - Coca-Cola (91%), Fanta (88%), Pepsi (88%).
Най-често българите купуват газирани безалкохолни напитки от супермаркети/хипермаркети (78%), 62% от респондентите са отговорили, че пазаруват такива от малки магазини за хранителни стоки. 30% от анкетираните признават, че консумират такива напитки в ресторант, кафене, бар или механа.
Разходите за газирани безалкохолни напитки обикновено са до 5 лв., посочват 58% от респондентите. Една трета от тях харчат между 6 и 10 лв. за газирани напитки в рамките на една покупка. От гледна точка на опаковките най-предпочитана е пластмасовата бутилка - 58% от консумиращите безалкохолни газирани напитки, докато стъклото избират една четвърт от българите, а кен опаковката - от 13 на сто.
По-голямата част от българите предпочитат класическите напитки със съдържание на захар (63%), под една четвърт (24%) избират тези без захар. Сред решаващите фактори при избора на газирани безалкохолни напитки е все пак е вкусът, посочват 72% от анкетираните, за 48 на сто от тях обаче, цената е определяща.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Парламентът прие на две четения в едно заседание промени в държавния бюджет
Политика |Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.