7 неща, които служителите искат от шефовете

7 неща, които служителите искат от шефовете

7 неща, които служителите искат от шефовете

Ако ви кажа, че мога значително да повиша нивото на изпълнение във вашата организация и радикално да подобря нивото на ангажираност на служителите и удовлетвореността на клиентите, вие вероятно ще си помислите, че става въпрос за изключително скъп метод. Напротив, тези неща могат да се постигнат с малко или никакви разходи. През последните 30 години сме анкетирали над 200,000 служители по целия свят, питайки ги: какво е най-важното нещо, което искат от своя работодател?

Отново и отново, отговорите са едни и същи. В различните страни, различните индустрии и различните служители уверено заявяват, че има седем неща, които наистина искат от своите ръководители и компании.

Нещо повече, организации, които предоставят тези седем неща превъзхождат тези, които не ги предоставят. Тяхното ниво на ангажираност на служителите е 117% по-високо, техните оперативни резултати са 64% по-високи, тяхното ниво на удовлетвореност на клиентите е значително по-високо и възръщаемостта на активите е до десет пъти по-висока.

Кои са тези седем неща?

Признание: Служителите искат "потупване по гърба", искат техните възгледи да са от значение. По същество, всеки човек изпитва потребност да бъде признат и оценен като важен член на екипа, особено от свояпряк ръководител. Като мениджър, трябва да признавате и цените хората си. Никога не се съсредоточавайте единствено върху критиката.

Вълнуваща работа: Служителите искат работа, която е предизвикателство, интересна и забавна. Те искат чувство за постижение, а също и да усещат, че времето прекарано в работа е полезно. Според нашите изследвания, служителите значително по-вероятно се чувстват въодушевени от своята работа, ако се учат на нещо ново, или ако са включени в пионерски проект, или ако могат да работят в автономия. Като мениджър, трябва да обсъдите със служителите, коя от тези възможности им харесва и какво не. 

Сигурност: Служителите искат сигурност на работното място. Те искат да са уверени в  бъдещето на компанията ,искат стабилност и стабилна работа, така че да могат да изпълняват финансовите си задължения. Като мениджър, вие трябва да разберате тази фундаментална необходимост. 

Заплащане: Служителите искат да бъдат компенсирани справедливо за работата, която вършат и за приноса им. Най-важната дума тук е "справедливо". Ние всички искаме да чувстваме, че ни третират справедливо и че нашата работа се оценява по заслуги. Като мениджър, трябва да осигурите годишна компенсация и ползи, за да подчертаете, че организацията инвестира във всеки един служител.

Образование и кариерно развитие: Служителите искат да им бъдат осигурявани възможности да развиват своите умения и да напредват в кариерата си. Като мениджър, трябва да гарантирате, че те имат необходимата подготовка и да им дадете тези възможности. Организирайте формални и неформални дискусии със служителите, за да определят своите цели и стремежи. Дайте на хората автономия и насърчение, за да използват уменията си и да вършат работата си по свой собствен начин.

Условия: Ние не работим във вакуум. Служителите искат добре оборудвана среда, която е удобна, здравословна и безопасна. За повечето хора социалните условия на труд са дори по-важни, отколкото физическите. Като мениджър, трябва да организирате социални дейности за насърчаване на взаимодействието и работата в екип.

Истина: И накрая, служителите искат да им бъде казвана истината. Те искат да работят за честни и прозрачни мениджъри. Като мениджър, трябва да действате по почтен начин. Общувайте открито и директно: кажете какво имате предвид с това, което казвате. Предоставянето на честна обратна връзка и поставянето на ясни цели е гарант за успешна комуникация.

Подобряване на поне три области от изброените седем, със сигурност ще има положително въздействие върху нивото на ангажираност и производителността на вашия екип. Просто се изискват усилия и всеотдайност.

Джак Уили за Management Issues

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ