Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове
По примера на Facebook, Amazon.com и Pinterest също стартираха инструменти за своите бизнек клиенти по подобие на бранд страниците в най-голямата социална мрежа.
Amazon Pages е предложението на Amazon, където компаниите могат да създават собствени страници, посветени на лансираните от тях брандове. Съответният бизнес профил може да се илюстрира с "Hero" - картинка, аналогична на „корицата” на таймлайна във Facebook. На страницата могат да се качват и постове или изображения на стоки с възможност за покупка и опция „Добави в кошницата”. Постовете могат да се състоят от максимум 140 символа, да бъдат написани по-рано и публикувани в избран от клиента ден и час. Има и възможност за едновременното им излъчване и на съответната страница на бранда във Facebook. Адресите на съответните страници ще са във вида www.amazon.com/сompany (rимето на компанията). Вече функционира и Amazon Analytics за проследяване на ефективността на новите страници, разказва AdWeek
Междувременно Pinterest, който за някои категории в електронната търговия привлича повече трафик от Facebook, също стартира бизнес профили, които значително облечават разпространението на комерсиално съдържание сред потребителите.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.