Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

По примера на Facebook, Amazon.com и Pinterest също стартираха инструменти за своите бизнек клиенти по подобие на бранд страниците в най-голямата социална мрежа.

Amazon Pages е предложението на Amazon, където компаниите могат да създават собствени страници, посветени на лансираните от тях брандове. Съответният бизнес профил може да се илюстрира с "Hero" - картинка, аналогична на „корицата” на таймлайна във Facebook. На страницата могат да се качват и постове или изображения на стоки с възможност за покупка и опция „Добави в кошницата”. Постовете могат да се състоят от максимум 140 символа, да бъдат написани по-рано и публикувани в избран от клиента ден и час. Има и възможност за едновременното им излъчване и на съответната страница на бранда във Facebook. Адресите на съответните страници ще са във вида www.amazon.com/сompany (rимето на компанията). Вече функционира и Amazon Analytics за проследяване на ефективността на новите страници, разказва AdWeek

Междувременно Pinterest, който за някои категории в електронната търговия привлича повече трафик от Facebook, също стартира бизнес профили, които значително облечават разпространението на комерсиално съдържание сред потребителите.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
Скромните лидери са най-ефективни
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно