Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

По примера на Facebook, Amazon.com и Pinterest също стартираха инструменти за своите бизнек клиенти по подобие на бранд страниците в най-голямата социална мрежа.

Amazon Pages е предложението на Amazon, където компаниите могат да създават собствени страници, посветени на лансираните от тях брандове. Съответният бизнес профил може да се илюстрира с "Hero" - картинка, аналогична на „корицата” на таймлайна във Facebook. На страницата могат да се качват и постове или изображения на стоки с възможност за покупка и опция „Добави в кошницата”. Постовете могат да се състоят от максимум 140 символа, да бъдат написани по-рано и публикувани в избран от клиента ден и час. Има и възможност за едновременното им излъчване и на съответната страница на бранда във Facebook. Адресите на съответните страници ще са във вида www.amazon.com/сompany (rимето на компанията). Вече функционира и Amazon Analytics за проследяване на ефективността на новите страници, разказва AdWeek

Междувременно Pinterest, който за някои категории в електронната търговия привлича повече трафик от Facebook, също стартира бизнес профили, които значително облечават разпространението на комерсиално съдържание сред потребителите.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?