Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

Amazon и Pinterest също пуснаха страници за брандове

По примера на Facebook, Amazon.com и Pinterest също стартираха инструменти за своите бизнек клиенти по подобие на бранд страниците в най-голямата социална мрежа.

Amazon Pages е предложението на Amazon, където компаниите могат да създават собствени страници, посветени на лансираните от тях брандове. Съответният бизнес профил може да се илюстрира с "Hero" - картинка, аналогична на „корицата” на таймлайна във Facebook. На страницата могат да се качват и постове или изображения на стоки с възможност за покупка и опция „Добави в кошницата”. Постовете могат да се състоят от максимум 140 символа, да бъдат написани по-рано и публикувани в избран от клиента ден и час. Има и възможност за едновременното им излъчване и на съответната страница на бранда във Facebook. Адресите на съответните страници ще са във вида www.amazon.com/сompany (rимето на компанията). Вече функционира и Amazon Analytics за проследяване на ефективността на новите страници, разказва AdWeek

Междувременно Pinterest, който за някои категории в електронната търговия привлича повече трафик от Facebook, също стартира бизнес профили, които значително облечават разпространението на комерсиално съдържание сред потребителите.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Напрежение между Сеул и Вашингтон, след като властите в САЩ задържаха над 300 южнокорейци в завод на Hyundai
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България