Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|American Idol е с най-скъпото рекламно време на света
Шоуто American Idol остава програмата с най-скъпа рекламно време не само в САЩ, но и в света. 30-секунден клип по време на шоуто струва на реклачмодателите 467 хил. долара. На второ място се нарежда Sunday Night Football, излачвано по NBC с 415 хил. долара за 30 секунди реклама, предава интернет изданието Advertising age.
Изданието е използвало данни от 6 медийни групи, за да обобщи резултатите в класацията, която е за програма или сериал, които се излъчват редовно. Иначе, най-скъпата реклама в света остава за финала на Super Bowl. Тази година 30-секунден рекламен клип по време на спортното събитие струваше между 2,5 и 2,8 млн. долара. Сериалът Glee, излъчван по Fox се нарежда на трето място с 272 694 долара, следван от Family Guy, излъчван по същата телевизия с рекламно време за 259 хил. долара
Култовият сериял „Семейство Симпсънс“ на Fox е на пето място с 253 170 долара. Друг извесетн и у нас сериал „Д-р Хаус“ е на шеста позиция с 226 180 долара за 30 секунди реклама. Реклама по време на „Анатомията на Грей“ на ABC, която е на седмо място струва 222 113 долара. The Office на NBC заема 8 позиция с 213 617 долара. „Отчаяни съпруги“ заемат девето място с реклама за 210 064 долара. Финалното десето място е за „Двама мъже и половина на CBS с рекламно време за 206 722 долара.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.