Apple се извини на китайските си клиенти

Apple се извини на китайските си клиенти

Шефът на Apple Тим Кук официално се извини на клиентите на компанията в Китай. Това се случи след като държавни медии в страната го обвиниха в арогантност, алчност и в това, че американският технологичен производител „парадира с тежестта си”.

Двуседмична медийна кампания в Китай акцентираше върху политиките за поправка на продукти на Apple, обяснява Би Би Си. Китайски сайт написа, че „недоразумения може да са довели до впечатлението, че отношението на американската компания към китайските й клиенти е арогантно”. В отговор Тим Кук заяви в съобщение, че е наясно с проблема. Той обеща да подобри политиките за поправка на iPhone 4 и iPhone 4S в азиатската държава.

„Изказваме искрените си извинения за всички грижи или недоразумения, причинени на китайските ни клиенти”, написа той. От името на компанията той обеща да подобри обратната връзка с клиентите, за да се засили надзорът върху дейността на оторизираните търговци на продуктите на Apple в Китай.

По-рано тази година Тим Кук заяви, че очаква Китай да надмине Северна Америка и да стан най-големият източник на приходи за Apple. В момента азиатският гигант е вторият най-голям пазар за компанията със 17 000 магазина, упълномощени да продават продуктите й.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Учителски протести бележат началото на учебната година в Гърция
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа