Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple се извини на китайските си клиенти
Шефът на Apple Тим Кук официално се извини на клиентите на компанията в Китай. Това се случи след като държавни медии в страната го обвиниха в арогантност, алчност и в това, че американският технологичен производител „парадира с тежестта си”.
Двуседмична медийна кампания в Китай акцентираше върху политиките за поправка на продукти на Apple, обяснява Би Би Си. Китайски сайт написа, че „недоразумения може да са довели до впечатлението, че отношението на американската компания към китайските й клиенти е арогантно”. В отговор Тим Кук заяви в съобщение, че е наясно с проблема. Той обеща да подобри политиките за поправка на iPhone 4 и iPhone 4S в азиатската държава.
„Изказваме искрените си извинения за всички грижи или недоразумения, причинени на китайските ни клиенти”, написа той. От името на компанията той обеща да подобри обратната връзка с клиентите, за да се засили надзорът върху дейността на оторизираните търговци на продуктите на Apple в Китай.
По-рано тази година Тим Кук заяви, че очаква Китай да надмине Северна Америка и да стан най-големият източник на приходи за Apple. В момента азиатският гигант е вторият най-голям пазар за компанията със 17 000 магазина, упълномощени да продават продуктите й.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.