Avon може да продаде целия си бизнес

Avon може да продаде целия си бизнес

Американският козметичен производител Avon Products, Inc., глобален лидер на пазара на мултилевъл продажбите разглежда различни стратегически варианти за развитие на бизнеса си, в това число и продажба на цялата компания или най-малкото на североамериканското й подразделение, пише The Wall Street Journal като се позовава на добре информирани източници. В последните години компанията безуспешно се опитва да подобри финансовите си резултати, а също и да овладее съкращаването на броя на търговските й представители, добавя изданието.

Главният изпълнителен директор на Avon Шерилин Маккой трябваше да обяви публично планове за реструктуриране на операциите на компанията в рамките на презентация за инвеститорите, планирана за месец май. Компанията обаче неочаквано обяви, че презентацията се отлага за есента с обобщението, че са необходими много по-мащабни промени, твърдят източниците на The Wall Street Journal.

По техни сведения, към момента не е взето решение за продажба на компанията или бизнеса й в Северна Америка, но „Avon е отворена за всякакви варианти, търсейки най-добрия път за развитие”.

Компанията, чиято история започва през 1886 година, в момента е представена в 60 страни по света и има около 6 млн. активни търговски представители. През последните години обаче Avon се сблъска с редица сериозни проблеми – от дела за подкупи в Китай до корупционен скандал в Бразилия, припомня The Wall Street Journal.

Най-проблемен е североамериканският бизнес на Avon, чиито продажби спадат седем години подред. Загубите на това подразделение за миналата година са в размер на $72,5 млн.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ