BG Menu става част от гиганта Delivery Hero

BG Menu става част от гиганта Delivery Hero

BG Menu става част от гиганта Delivery Hero

Доставчикът на храна за дома и офиса BG Menu става част от глобалния лидер в онлайн и мобилните поръчки Delivery Hero. Това е факт след приключване на сделката между BG Menu и лидера на пазара в Турция – Yemeksepeti, която междувременно беше купена от Delivery Hero в началото на май за 589 млн. долара.

Потенциалът за ръст на пазара на доставки на храна за дома и офиса у нас е пряко свързан с промените в начина на живот и потребителските нагласи в големите градове. Тази услуга предлага удобна и спестяваща време алтернатива на работещите и все по-заети хора. Освен това, с тези оферти на едно място те могат да се възползват и от изгодни цени. Анализ на BG Menu показва, че допълнителен фактор за ръст на пазара, който ще бъде ключов през следващите години, е динамичното развитие на онлайн пазаруването.

63% от всички поръчки, направени през платформата на BG Menu у нас, са вече онлайн, твърди компанията. За няколко месеца заявките през мобилни устройства бележат ръст от 250%, по йени данни. Изследванията в световен мащаб показват, че бизнесът с доставка на храна за дома и офиса расте, достигайки обем от 70 млрд. щатски долара. Въпреки че 85% от поръчките все още се правят офлайн, има тенденция за преминаване към онлайн услуга. Според прогнозите на международните експерти, през 2020 г. повечето от заявките вече ще се правят през интернет. Затова се очаква развитието на онлайн услугата да бъде основен двигател и за развитието на пазара у нас.

В този процес, BG Menu посочва, че има готовност да съструдничи с ресторантите. Според проучвания, едва 1% от ресторантите в България предлагат на клиентите си възможност за онлайн пазаруване. Ето защо се смята, че платформите за поръчка на храна като BG Menu могат да бъдат ключов партньор, който предлага възможност на заведенията да бъдат в крак с тенденциите на пазара, без да има нужда да инвестират в разработка и поддържане на онлайн решения.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ