Coca-Cola "уволни" рекламна агенция заради скандална случка във Facebook

Coca-Cola уволни рекламна агенция заради скандална случка във Facebook

Компанията Coca-Cola ще преустанови работата си с британската агенция за дигитална реклама Lean Mean Fighting Machine след гаф във Facebook.

Партньорството между двете беше прекратено заради проблем, свързан с рекламна кампания на напитката Dr. Pepper, разпространявана от Coca-Cola. В дъното на скандала е случка с британски потребители на Facebook, разказва campaignlive.co.uk.

14-годишно момиче, присъединило се към кампанията в социалната мрежа, става обект на хакерска атака. След чужда намеса в профила му, статусът му е заменен от препоръка за порнографски филм и линк, препращащ към филма. Инцидентът е станал повод за оплакване на майката на момиченцето.

Заради проблема Lean Mean Fighting Machine няма да ръководи планираната дигитална рекламна кампания на напитката Coke Zero, която също е продукт на Coca-Cola.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
Времето във вторник: Сутринта - мъгли, следобед - слънце