Delion и Beluga Vodka - с нов петгодишен договор в продължение на успешното си партньорство

Delion и Beluga Vodka - с нов петгодишен договор в продължение на успешното си партньорство

За запазване на лидерските позиции на пазара двете компании ще залагат на все по-широко продуктово предлагане в премиум сегмента

С нов дългогодишен договор продължава 10-годишното партньорство между компанията Delion, част от VM Finance Group и бранда Beluga, собственост на Noblewood Group. Delion e българска компания, лидер в маркетинга и дистибуцията на водещи световни марки, сред които световноизвестни марки напитки, винo, бира, захарни изделия, пури и пурети. За 25 години на пазара, компанията постига забележителни успехи и успява да наложи марките си на лидерски позиции. Компанията управлява диверсифицирано портфолио в премиум сегмента от над 90 световноизвестни марки. Компанията е предпочитан партньор и официален представител на едни от най-популярните и обичани световни марки. Сред топ брандовете на Delion, освен Beluga Vodka са Glenfiddich, Grant’s, Tullamore D.E.W., Monkey Shoulder, Hendrick's Gin, Bottega и др. През 25-годишното си развитие компанията дължи бизнес растежа и експанзията си на поддържане на трайни и устойчиви стратегически бизнес отношения. Едни от най-ключовите партньорства на българската компания е с William Grant & Sons, което е факт вече повече от 20 години, а по-рано през годината се преподписа и нов петгодишен договор за сътрудничество.

През годините Delion е редовно награждавана от партньорите си за иновативни практики за изграждане на устойчив бизнес. Печели награди за най-добро представянето на бранда Beluga на местния пазар, като компанията е оценена в сериозна конкуренция с други държави, с присъствие на марката. Уиски Glenfiddich, Tullamore D.E.W. и Grant's, също част от портфолиото на Delion, са в топ 3 най-обичаните марки за 3-та поредна година в класацията на българските потребители „Любими марки“. Брандовете Bottega и Piper-Heidsieck са най-предпочитаните сред пенливите вина и шампанско, а серията „Зеланос“ е бранд №1 във  „Вина и винарски изби“, следвана от Domaine Laroche, от същия конкурс. Компанията печели наградата за лансиране на нов продукт за бранда JJ Whitely Gin от списание Progressive и е отличена в категорията „Най-добър дистрибутор“.

Основно предимство на компанията са търговските стандарти, изградени върху модерни практики. Успешната ѝ стратегия прилага иновативен подход по пътя към потребителя (RTC), който влияе върху пазарния дял и същевременно води до увеличаване на приходите, като носи добавена стойност за крайните клиенти. Delion има национално покритие с търговски офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, както и висококвалифициран търговски екип и маркетинг експерти.

Delion е част от VM Finance Group - икономическа група, която през последните 30 години успешно изгражда и управлява диверсифицирано портфолио от компании в различни бизнес направления. Организацията има дълга история на пълноценно бизнес развитие, мрежа от международни партньорства и отлична репутация.

„Удовлетворени сме, че благодарение на инвестицията в екипа ни, Delion превърна бранда Beluga в безапелационен лидер в последните години, в сегментите Ultra Premium и Super Premium Vodka с над 40% пазарен дял*. Представянето на бранда Beluga е изключително убедително и през 2023 г. и ще завърши годината с рекордни резултати. На нашия пазар, по отношение на портфолиото ни, в Delion отговаряме на тенденциите за предлагане на все по-премиум напитки. Стремежът е да сме в синхрон с трендовете на световния пазар, които глобалните брандове налагат и да обслужваме клиентите си с възможно най-високото качество и персонализиране на услугата към тях, както и повишаване на коктейлната култура в страната.“, подчерта Ясен Любенов, управител на Delion.

Noblewood Group е производител и глобален дистрибутор на висококачествени алкохолни напитки със седалище в Черна гора. Компанията дистрибутира брандовете си в над 100 държави и е соственик на премиалния Beluga Noble Vodka. Beluga Vodka, като част от портфолиото им e истински иконичен бранд, с утвърдена история. Марката влиза в Топ 3 на водките в Premium и Super premium сегмента в повече от 20 страни. Качеството и e високо ценено и присъства в големи международни класации на списанията Drinks International, Luxe; международния анализ за вина и алкохолни напитки на IWSR и др.  Дистрибутира се в повече от 100 страни по света.

Иновации в премиум сегмента на хоризонта

Една от новостите в портфолиото на Beluga ще бъдат инфузии с по-ниско алкохолно съдържание в съчетание с натурални билки и аромати от най-висок клас. Колекцията Adriatic Botanicals ще включва три вкуса от изцяло натурален характер и без добавена захар. На българския пазар Delion се стреми също да обогати вкусовото многообразие на продуктите, с все повече натурални съставки и аромати, в унисон със световните тенденции. На пазара освен инфузиите с по-ниско алкохолно съдържание, в стремежа да се предложат на потребителите разнообразие от вкусове, се завръщат и овкусените водки.

Сътрудничество с над 10-годишна история и потенциал за развитие

Партньорството между двете компании, стартира през 2012 г. с класическата Beluga Noble, а през годините се развива с Transatlantic Racing, Allure и диамантът в портфолиото – Beluga Gold Line. През 2013 г. компанията успява да реализира обеми на българския пазар, които само за една година, а именно през 2014 г. утроява. Само 3 години след старта на сътрудничеството, в 2015 г. Delion постига рекордни резултати и трицифрени ръстове на продажбите. Оттогава, портфолиото на Beluga бележи ежегодни ръстове, което е доказателство за отличната работа на Delion на българския пазар. Основна тежест в портфолиото на Beluga има Noble, но Gold Line, перлата в короната на бранда, набира все по-голяма популярност.

За първи път през 2023 г. у нас се появяват и изключително лимитираните Beluga Epicure by Lalique, а на българския пазар има 3 бутилки от общо 1000 произведени за целия свят.

Delion е призната още в самото начало на партньорството с изключителните постижения, които бележи година след година. Тя се превръща и в предпочитан партньор на едни от най-известните коктейлни барове и заведения в страната. Така компанията доставя двуцифрени и трицифрени ръстове на бранда Beluga Vodka и гарантира качественото изпълнение на българския пазар.

Beluga Vodka – иконичен бранд с утвърдена история

Beluga The Noble Vodka започва своето пътешествие в прохладния, свеж климат и естествената красота на Балтийския регион. С философията „от полето до бутилката“ течността се дестилира само от най-чистите балтийски зърна малц в собствена дестилерия за спиртни напитки, като се гарантира най-добро качество и мек, изискан вкус. Процесът на 6-степенна дестилация осигурява най-голяма чистота, а филтрирането с въглен придава на Beluga нейната уникална гладкост и блясък. Пътешествието й продължава в „Адриатическата ривиера“, в планините на Черна гора, откъдето се черпи най-чистата вода за крайния продукт. Всяка бутилка е украсена ръчно с легендарния символ на марката - есетрата. Консумирана най-добре с хайвер, Beluga Vodka е идеалният избор за всеки потребител, който цени най-добрoто в живота. Beluga присъства в емблематичните коктейли на едни от най-премиалните барове, които гарантират качество и перфектно изпълнение.

Тенденциите за нуждите на потребителя се променят

Съвременния потребител обръща все по-голямо внимание на качеството на напитките, които консумира. Българският консуматор е много по-отворен към иновациите в света на премиум алкохолните и безалколни напитки, новите вкусове и комбинации. Все повече градското население цени високото качество на услугите и изживяванията, както и коктейлната култура.

За да отговорят на очакванията на съвременните потребители за все по-премиум изживяване, Beluga лансират ексклузивна образователна платформа за бармани по света, предназначена за Beluga водка – Beluga Signature. Тази многостепенна програма включва майсторски класове за продуктите, креативни предизвикателства и промоционални състезания, насочени към развитие на различни умения, от съществено значение за съвременния барман и успеха в изключително конкурентната индустрия на баровете.

* По данни на IWSR Bulgaria.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ