Доволни ли са търговци и потребители от дигиталните ваучери за храна

Доволни ли са търговци и потребители от дигиталните ваучери за храна

96% от потребителите на ваучери за храна и 85% от търговците казват, че са доволни от дигиталните ваучери. Цели 98% от работещите смятат, че електронните ваучери за храна са по-лесни за използване, тъй като им спестяват време и им предоставят удобство и гъвкавост. Това показва проучването Food Barometer*, проведено през септември 2024 г. сред 6 800 ползватели на ваучери и 90 търговци, които приемат ваучери в своите обекти, от един от водещите оператори на ваучери за храна - Идънред България.

Ифлацията продължава да влияе върху покупателната способност на българските служители, като разходите за храна остават устойчив приоритет,  Ваучерите за храна доказано играят ключова роля за облекчаване на този натиск, като увеличават покупателната способност и предлагат значително удобство. 84% от служителите споделят, че ваучерите за храна увеличават покупателната им способност и ако не ги получават, това ще се отрази негативно на бюджета им и качеството на храната, която консумират. 85% вярват, че ако сумата се удвои, те ще подобрят качеството на храната, която консумират, защото ще имат възможност да купуват по-висококачествени продукти.

85% от търговците, приемащи ваучери за храна, одобряват тяхната дигитализация, защото сумата се осребрява на момента без забавяне (54%), спестяват време за броене и логистика (58%) и им помагат да привличат повече клиенти (48%). Общо 85% от търговците смятат, че ваучерите за храна имат положително влияние върху тяхната дейност, а 82% наблюдават увеличение в оборотите си.

Три четвърти от търговците отбелязват, че клиентите поставят това дали обектът им приема ваучери за храна, като основен критерий при избора на заведение, a 63% споделят, че клиентите, ползващи ваучери за храна, харчат по-големи суми. Близо 70% вярват, че благодарение на ваучерите за храна, тяхното заведение/магазин е набрало повече популярност сред потребителите.

Положителните отзиви по отношение на дигитализацията затвърждават привлекателността на електронните ваучери за храна както за търговските обекти, така и за служителите, създавайки по-ефикасна и безпроблемна екосистема за всички заинтересовани страни. 

*Food Barometer е проучване, координирано от Групата на Edenred в различни части на света, включително и България. През 2024 година Идънред и нейните партньори интервюираха 49,990 ползватели на ваучери за храна и 1,491 собственици на търговски обекти в 22 страни, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на икономическата обстановка през последните години върху избора на храна и бизнеса.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Умният начин да спечелите клиентите на конкурентите си
На днешната дата, 30 септември. Рождениците днес
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Две трети от пълнолетните българи са с наднормено тегло или затлъстяване
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
От Атина до Истанбул за 4 часа: Високоскоростен влак ще свързва европейските столици