Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Водка Belvedere, чиято марка принадлежи на корпорацията LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, стана първият официален партньор на Формула 1 в този сегмент. Това се съобщава на сайта на организатора на автомобилните състезания.

„Формула 1 винаги е била символ на престиж, адреналин и спектакъл, поради което сме толкова щастливи да приветстваме Belvedere като водката - наш първи официален партньор. Заедно споделяме една и съща отдаденост към качеството и страст към ексклузивни моменти,” обяви президентът и главен изпълнителен директор на Формула 1 Стефано Доменикали.

Водката под марката Belvedere се произвежда в Полша. LVMH закупи 40% дял от производителя през 2002 г., а през 2005 г. получи пълна собственост върху бранда.

През октомври 2024 г. ръководството на Формула 1 подписа договор с LVMH на стойност 1 милиард долара, който започна през 2025 г. и ще продължи до 2035 г. Според него официалното шампанско на автомобилните състезания е марката Moet & Chandon, която Brand Finance нарича най-скъпата в света. Стойността му се оценява на 1,4 милиарда долара, като за годината е нараснал с 9%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT