Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Водка Belvedere, чиято марка принадлежи на корпорацията LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, стана първият официален партньор на Формула 1 в този сегмент. Това се съобщава на сайта на организатора на автомобилните състезания.

„Формула 1 винаги е била символ на престиж, адреналин и спектакъл, поради което сме толкова щастливи да приветстваме Belvedere като водката - наш първи официален партньор. Заедно споделяме една и съща отдаденост към качеството и страст към ексклузивни моменти,” обяви президентът и главен изпълнителен директор на Формула 1 Стефано Доменикали.

Водката под марката Belvedere се произвежда в Полша. LVMH закупи 40% дял от производителя през 2002 г., а през 2005 г. получи пълна собственост върху бранда.

През октомври 2024 г. ръководството на Формула 1 подписа договор с LVMH на стойност 1 милиард долара, който започна през 2025 г. и ще продължи до 2035 г. Според него официалното шампанско на автомобилните състезания е марката Moet & Chandon, която Brand Finance нарича най-скъпата в света. Стойността му се оценява на 1,4 милиарда долара, като за годината е нараснал с 9%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?