Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Водка Belvedere, чиято марка принадлежи на корпорацията LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, стана първият официален партньор на Формула 1 в този сегмент. Това се съобщава на сайта на организатора на автомобилните състезания.

„Формула 1 винаги е била символ на престиж, адреналин и спектакъл, поради което сме толкова щастливи да приветстваме Belvedere като водката - наш първи официален партньор. Заедно споделяме една и съща отдаденост към качеството и страст към ексклузивни моменти,” обяви президентът и главен изпълнителен директор на Формула 1 Стефано Доменикали.

Водката под марката Belvedere се произвежда в Полша. LVMH закупи 40% дял от производителя през 2002 г., а през 2005 г. получи пълна собственост върху бранда.

През октомври 2024 г. ръководството на Формула 1 подписа договор с LVMH на стойност 1 милиард долара, който започна през 2025 г. и ще продължи до 2035 г. Според него официалното шампанско на автомобилните състезания е марката Moet & Chandon, която Brand Finance нарича най-скъпата в света. Стойността му се оценява на 1,4 милиарда долара, като за годината е нараснал с 9%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Джей Ди Ванс отхвърли мироопазващия план на Стармър и Макрон за Украйна
Зеленски благодари на България за подкрепата на Украйна
Politico: Емисари на Тръмп са имали тайна среща в Киев с Юлия Тимошенко и опоненти на Зеленски
Промяна на фискалните правила може да върне Германия отново на водещото място в Европа
Макрон: Русия се превърна в заплаха за Франция и Европа
Германия обяви, че е достигнала лимита на оръжейни доставки за Украйна от запасите на Бундесвера
Три фрази, които на всяка цена трябва да избягвате при воденето на преговори
Парламентът прие на първо четене законопроекта за държавния бюджет за 2025 г.