Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|GAP ще утрои мрежата си от магазини в Китай през 2012 г.
Компанията за облекла GAP Inc заяви, че има намерение да утрои мрежата си от магазини в Китай през следващата година, предава „Ройтерс“. Това е една от най-новите чуждестранни марки, които искат да се възползват от растежа на потреблението в страната.
Редмънд Йънг, президент на GAP за Китай, обяви, че компанията смята да отвори 15 магазина в страната до края на фискалната година до януари, както и да утрои магазините си до 45 през фискалната 2012. "Пазарът на Китай досега далеч надхвърля нашите очаквания", каза той пред репортери в Хонг Конг.
"Ние сме много доволни от резултатите, които сме постигнали в Китай. Това е причината инвестициите ни в тази област се увеличава", каза той.
GAP, която има около 400 обекта в Азия, притежава осем магазина в Шанхай и Пекин и планира да отвори магазини в Хангжу и Тиендзин преди края на тази година.
"Това е голяма инвестиция, но тя е добра, тъй като ние контролираме всичко", каза Йънг. "12-ят ни петгодишен план много ясно показва, че търговията на дребно в Китай ще расте и ще се удвои в следващите пет години. Бихме искали да бъдем част от това", заяви още той.
Базираната в Сан Франциско GAP се конкурира със Zara и H&M, насочени към увеличаващата се средна класа в Китай. Миналата седмица компанията обяви печлаби ота $193 млн. за третото тримесечие, приключило на 29 октомври, в сравнение с $ 303 млн. миналата година.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.