Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Големите сделки със стартъпи са достигнали рекордните 54,5 млрд. долара от началото на годината

От началото на годината са обявени 11 придобивания на стартъпи на стойност над 1 милиард долара. Общият обем на подобни сделки вече е достигнал рекордно високо ниво за първите тримесечия на годината, съобщава Bloomberg, позовавайки се на данни на аналитичната компания CB Insights.
Основната сделка за тримесечието беше покупката от Alphabet на американската компания за киберсигурност Wiz за 32 милиарда долара. Това също стана най-скъпото придобиване в историята на корпорацията.
Като цяло от началото на годината обемът на сделките със стартъпи над $1 милиард вече е достигнал $54,5 милиарда. В допълнение към сделката Alphabet-Wiz, този месец беше обявено, че SoftBank Group ще купи разработчика на чипове Ampere Computing за 6,5 милиарда долара. Освен това Scopely се съгласи да купи игралния бизнес на Niantic за 3,5 милиарда долара, а PepsiCo сключи сделка за закупуване на стартъп Poppy за близо 2 милиарда долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.