Иновации, стилен дизайн и грижа за природата: Най-новите тенденции от Елдоминвест

Иновации, стилен дизайн и грижа за природата: Най-новите тенденции от Елдоминвест

Водещият български производител на домакински уреди "Елдоминвест" съвсем скоро ще отпразнува своя 37-и рожден ден. По повод годишнината, компанията обещава да представи поредния си нов уред. Благодарение на своя дългогодишен опит и иновативни решения, компанията продължава да задава водещите за българския пазар тенденции в производството на бойлери, уреди за готвене, отопление и възобновяема енергия. 

За поредна година "Елдоминвест" участва в престижното международно изложение Mostra Convegno Expocomfort в Милано, Италия. За 43-ти път форумът събра всички водещи компании в областта на отоплението, вентилацията, климатизацията и възобновяемата енергия. Тазгодишната среща на лидерите в бранша бе под мотото „Beyond Comfort” и в рамките на 4 дена демонстрира пред хилядите си посетители най-новите тенденции и решения, осигуряващи комфорт и отговорно потребление. "Елдоминвест" привлече вниманието на посетители от близо 40 държави. Компанията показа своето богато портфолио от уреди и иновативни проекти.

Galant: уникален дизайн и ефективност

Със сигурност един от уредите, които заслужават специално внимание, е плоският бойлер от серия Galant, който се предлага в три разновидности – с 50, 65 и 80-литрова вместимост. Плоските бойлери на "Елдоминвест" се отличават от всички подобни уреди на пазара със своя POWERFUL режим, който позволява едновременна работа на двата водонагревателя на пълна мощност, тоест 2,1+1,2kW. Уредът разполага със SMART SAVE функция – самообучаващ се софтуер според потреблението, подпомагащ пестенето на енергия, съответно разходи за ток. Разбира се, сред основните предимства на бойлерите Galant е не само плоският им дизайн, но и възможността и за вертикален, и за хоризонтален монтаж. Те са снабдени с  интелигентно Wi-Fi управление, уникална 6-степенна защита и защита от корозия, благодарение на своите 4 магнезиеви анода.

Hybrid: икономия и грижа за природата

Безспорно, сред акцентите, които компанията предлага на нашия пазар, е и хибридният фотоволтаичен бойлер ELDOM Hybrid с интегрираното си електронно управление. Уредът се откроява с възможността си да използва безплатната слънчева енергия, преобразувана директно от фотоволтаични панели (без нужда от инвертор), за загряване на водата, както и електрическо напрежение от мрежата (1500W), с което да осигури достатъчно топла вода дори и в най-облачните дни. Инсталирането на ELDOM Hybrid е изключително лесно, благодарение на системата „Plug and Play”. Модулите се включват директно в бойлера чрез стандартни щепселни контакти.

Иновации и технологии със стил

Други иновативни решения, част от гамата уреди на "Елдоминвест", са новата серия стенни буферни съдове за термопомпени системи от серия Green Line, водоподгревателите с един или два топлообменника за алтернативни източници на енергия, високоефективните конвектори с електронно Wi-Fi управление, както и новите стоящи проточни бойлери за мивка от серия Гама, които се открояват с изключително стилния си дизайн и висококачествената стомана, от която са изработени.

Повече информация за най-новите решения на "Елдоминвест", както и за цялото им продуктово портфолио може да намерите на техния уебсайт: eldominvest.com, както и във Facebook страницата им: facebook.com/eldom.bulgaria.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп