Лидл добавя нови категории в най-голямата си социално отговорна инициатива

Лидл добавя нови категории в най-голямата си социално отговорна инициатива

Промяна, проектирана след задълбочено проучване сред местни общности, неправителствени организации, институци и медии ще преобрази предстоящото ново издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България „Ти и Lidl за по-добър живот“.

Трансформацията и начинът, по който се стига до нея беще представена днес на специално събитие с участието на главния изпълнителен директор на ритейл компанията Милена Драгийска, д-р Иванка Шалапатова, министър на труда и социалната политика и основни партньори в компанията в реализирането на инициативата

Програмата ще запази основната си мисия да подкрепя още по-успешно гражданския сектор и ще продължи финансирането на социално значими граждански проекти под името „Ти и Lidl за нашето утре“ като разширява действието си в пет основни области: #BeGreen, #BeLocal, #BeActive, #BeFair, #BeVocal.

 #BeFair е една от новите категории на финансиране, която ще е насочена към проекти за социална справедливост и равенство. #BeActive адресира инициативи, свързани с активния начин на живот. Тя ще обхваща както действия за подобряване на физическото здраве, така и такива, развиващи гражданската активност и подобряване на обществената среда. Специална нова категория е и  #BeVocal, която ще подкрепи медийни и журналистически проекти, за да подпомогне популяризирането на гражданската енергия в страната и добрите примери. Тя се осъществява в партньорство с Асоциацията на европейските журналисти–България. Традиционно Лидл България ще продължи да подкрепя и граждански идеи, насочени към опазване на околната среда, които ще бъдат под шапката на #BeGreen, и безценните ни култура и историческо наследство - #BeLocal.

    „За пет издания „Ти и Lidl за по-добър живот“ доказа, че бизнесът и гражданският сектор могат не само да работят ръка за ръка, но и да постигат истинска промяна в начина на живот на хората. Правим тази трансформация, защото искаме да синхронизираме усилията си в областта на устойчивото развитие с актуалните нужди на гражданския сектор и така да бъдем още по-ефективни в подкрепата си“, каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

За първи път програмата отваря врати и за проекти на младежи под 18 годишна възраст. Целта е да се даде по-голяма гласност и подкрепа за новаторските идеи на младото поколение.

Като част от трансформацията на инициативата Лидл България стартира и онлайн платформа, която ще служи за активен диалог както с гражданския сектор, институции и медии, така и с клиентите на компанията и широката общественост.

Новата онлайн платформа съдържа информация за инициативата, реализираните проекти, актуални новини, както и успешни примери от вече финансираните идеи. В специална секция ще бъде публикувано полезно съдържание в подкрепа на гражданския сектор. Кандидатстването и отчитането на вече одобрените проекти за улеснение също ще се случва в това пространство.

Промените в инициативата обхващат още методологията, периода на провеждане, фонда и визуалната й идентичност. ​ От тази година фондът ще се събира през есента, а сумата, която Лидл България ще дарява на всеки касов бон между 18 септември и 18 октомври се увеличава от 3 на 5 ст., за да увеличим и възможностите за подкрепа на повече проекти, обясни Милена Драгийска. Възможността за кандидатстване за финансиране ще е в периода 18 септември и 28 октомври.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ