Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lufthansa става low cost от 1 октомври?

Всяка услуга, която Lufthansa предлага на своите клиенти, ще се заплаща допълнително след 1 октомври. Така пасажерите ще могат да купуват и ползват само услуги, от които действително се нуждаят - ръчен багаж в кабината, регистриран багаж в багажното отделение, храна, напитки, Wi-Fi интернет, филми на индивидуален екран, запазено място, качване на борда с приоритет, бонус точки за лоялни клиенти, възможност за промяна на пътуването и т.н.
Това съобщиха от „Травелпорт Дистрибюшън България“, оператор на водещата мърчандайзинг технология Travelport Rich Content and Branding, чийто нов член е Lufthansa. „Присъединяването ни към платформата на Travelport ще ни позволи да доставим допълнително персонализирано съдържание до екраните на туристическите агенти по целия свят. Така ще осигурим на по-добро разбиране за основните услуги, тарифите и допълнителните услуги, които Lufthansa предлага на крайните клиенти.
Новата структура на тарифите ще позволи на пасажерите да избират най-подходящата, която отговаря на техните нужди, и да плащат само за услугите, които в действителност ще използват“, изтъква Йорг Хенеман, старши вицепрезидент „Автоматизирани продажби, ценова политика и дистрибуция“ в Lufthansa - авиационната група с 500 дъщерни и асоциирани компании. Преструктурирането й се наложи от жестоката конкуренция, зачестилите стачки на служителите и необходимостта от намаляване на разходите за труд.
Ключови думи
|
|
Населението на Япония е намаляло с половин милион души за година
Свят |Китай спря покупката на самолети от САЩ заради търговската война
Бизнес |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Рядко уиски за 5500 долара бутилката и други уникати бяха откраднати от най-старата дестилерия в Шотландия
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.