Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lufthansa става low cost от 1 октомври?
Всяка услуга, която Lufthansa предлага на своите клиенти, ще се заплаща допълнително след 1 октомври. Така пасажерите ще могат да купуват и ползват само услуги, от които действително се нуждаят - ръчен багаж в кабината, регистриран багаж в багажното отделение, храна, напитки, Wi-Fi интернет, филми на индивидуален екран, запазено място, качване на борда с приоритет, бонус точки за лоялни клиенти, възможност за промяна на пътуването и т.н.
Това съобщиха от „Травелпорт Дистрибюшън България“, оператор на водещата мърчандайзинг технология Travelport Rich Content and Branding, чийто нов член е Lufthansa. „Присъединяването ни към платформата на Travelport ще ни позволи да доставим допълнително персонализирано съдържание до екраните на туристическите агенти по целия свят. Така ще осигурим на по-добро разбиране за основните услуги, тарифите и допълнителните услуги, които Lufthansa предлага на крайните клиенти.
Новата структура на тарифите ще позволи на пасажерите да избират най-подходящата, която отговаря на техните нужди, и да плащат само за услугите, които в действителност ще използват“, изтъква Йорг Хенеман, старши вицепрезидент „Автоматизирани продажби, ценова политика и дистрибуция“ в Lufthansa - авиационната група с 500 дъщерни и асоциирани компании. Преструктурирането й се наложи от жестоката конкуренция, зачестилите стачки на служителите и необходимостта от намаляване на разходите за труд.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.