Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|МЕТРО България планира да развие най-голямата франчайз мрежа у нас
Лидерът в търговията на едро у нас МЕТРО България иска да развие и най-голямата франчайз мрежа у нас. За целта компанията рестартира франчайз програмата „Моят магазин“, която е в подкрепа на малките търговци в страната. Плановете са през 2024 година да бъдат открити 50 обекта Моят магазин, а дългосрочно до 2027-ма година – 800 магазина, съобщи главният изпълнителен директор на компанията Жан Котан на специално събитие по повод 25-та годишнина от стъпването на МЕТРО на пазара у нас.
Това е софт франчайз модел, който подкрепя собствениците на магазини за хранителни стоки чрез брандинг, стабилни цени и маркетинг, който да им помогне да останат автономни и да бъдат по-конкурентни на пазара на традиционна търговия.
Той е част от sCore стратегията на компанията, насочена към основната бизнес цел да бъде партньор на независимия бизнес.
„Чрез уникалния си бизнес модел – многоканална търговия на едро, МЕТРО България покрива 90% от ХоРеКа сектора в България, като по този начин развива икономиката на страната, подпомага местните общности и независимия бизнес. За нас смисълът идва от хората, затова инвестираме допълнително и в множество образователни програми и практики за професионално развитие.“, поясни Жан Катан
За изминалия период компанията е удвоила инвестициите си в сектора и ежедневно е част от живота на над два милиона и половина българи, сред които професионални клиенти, бизнес партньори и служители.
Като резултат от развитието на корпоративната си стратегия, за седма поредна година МЕТРО България получава отличието „Най-добър работодател“ от престижния Тop Employer Institute в Нидерландия. Към момента компанията е работодател на близо 2000 души, от които 64% са жени. В допълнение, МЕТРО България продължава и успешното си партньорство по програмата за дуално образование съвместно с шест български училища.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.