МЕТРО показа как започва да променя магазините си

МЕТРО показа как започва да променя магазините си

Първи магазин по стандартите на новата концепция на МЕТРО за търговските обекти на компанията в България беше представен днес. Тя е част от стратегията sCore, обхващаща периода 2022-2030 година и бележи трансформацията на компанията в търговец на едро. Стратегията е базирана  на 6 ключови стълба – грижа за служителите, асортимента и веригата за доставки, ценово лидерство, преустройство на магазините и удовлетвореност на клиентите.

Първият магазин, организиран според новата концепция, е Метро 2 София 2 (бул. Европа 182). Търговското пространство осигурява:

  • гъвкавост и ефективност;
  • обширна площ с палетно излагане;
  • улеснено пазаруване;
  • ориентиран към клиента и постоянен асортимент
  • ценова стратегия, съобразена с нуждите на бизнес клиентите.

Зоната с хранителни стоки е увеличена и последователността на отделите е съобразена с логиката на пазаруване. В преустройството досега са вложени 700 хил. лв., разположени са повече от 900 палета в магазина, като планът е броят им да достигне 1000.

Предлагат се около 5000 артикула с Цени на ниво (Вземи повече, спести повече) - уникален модел за българския пазар, който предлага широка кошница от артикули на атрактивни цени. Моделът е прозрачен – клиентите виждат цените на рафта и получават отстъпката си директно на каса, според закупеното количество. Цените гарантират марж за бизнес клиентите и да подпомагат конкурентоспособността им.

Обновеният магазин пести време на търговците, които могат да намерят всичко необходимо на едно място и на постоянни цени, без да следят за промоции. Стабилните цени на едро дават възможност на професионалните клиенти да контролират печалбите си и да управляват по-добре средствата си.

 „Измина една година, откакто започнахме нашата трансформация в България и сега мога уверено да споделя, че вече имаме с какво да се гордеем. Миналата седмица нашите усилия получиха международно признание от METRO Group, която ни награди в категория „Продуктивност“, за постиженията ни от началото на изпълнението на стратегията sCore. За нас е важно да вършим работата си възможно най-ефективно, за да бъдат доволни нашите клиенти,“ каза Никола Готрон, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.

„Подобряваме работата си във веригата за доставки със силна подкрепа от доставчиците ни. Веригата ни за доставки „от край до край“ включва организация на платформата, доставка на пълни палети, автоматични актуализации на наличността, което води до по-икономичен и опростен процес,“ допълни Бенедикт Пахолчик, директор „Продажби“ на МЕТРО България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ