Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Наследниците на Марадона спечелиха съдебния спор за търговската му марка

Наследниците на починалата футболна легенда Диего Марадона спечелиха съдебна битка за използването на неговата търговска марка, съобщи агенция АП, цитирана от БТА.
Марадона регистрира името си като търговска марка в Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост през 2008 година за различни продукти, дрехи, обувки и шапки. Съдът на Европейския съюз потвърди, че е отхвърлил трансферирането на марката към "Сатвика", аржентинска компания, принадлежаща на бившия адвокат на Марадона.
"Представените документи в подкрепа на заявката за регистрирането на прехвърлянето не оправдават преотстъпването на търговската марка на тази компания", обяви съдът.
Марадона почина през ноември 2020 година, а "Сатвика" по-късно поиска Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост да регистрира прехвърлянето на търговската марка въз основа на два документа, издадени от бившия футболист. След като това се случи, наследниците на Диего Марадона отмениха прехвърлянето, а "Сатвика" се обърна към Европейския съд, за да анулира решението.
"Съдът отхвърля иска на компанията "Сатвика" и потвърждава оценката, че предоставените документи не оправдават формално преотстъпване на търговската марка в нейна полза, съгласно договор между двете страни. В допълнение, тъй като Марадона е починал преди иска за регистрация на трансфера, "Сатвика" не успя да коригира нередностите, нито бе в състояние да представи други документи", се казва в становището. "Сатвика" може да обжалва решението пред Европейския съд.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.