Навръх 19-ия си рожден ден Kaufland откри първия си хипермаркет в ритейл парк XOPark Sofia

 Навръх 19-ия си рожден ден Kaufland откри първия си хипермаркет в ритейл парк XOPark Sofia

Навръх 19-ия си рожден ден Kaufland България откри първия си хипермаркет, разположен на територията на ритейл парк у нас. Новият магазин е 18-ият на веригата в София и 68-ият в страната. С него компанията разгръща експанзията си в столицата – откривайки врати в най-големия ритейл парк у нас - XOPark Sofia (познат доскоро като Jumbo Plaza). Общата инвестиция в обекта е над 25 млн. лв., с която тази в столицата надвишава 525 млн. лева. С новия филиал, компанията разкрива над 100 нови работни места в София.

Стратегическата локация на ритейл парка ще позволи достъп на близо 45 000 жители от североизточните столични квартали, както и на пътуващите по магистрала „Хемус“, до най-богатия асортимент в България – до близо 24 000 хранителни и нехранителни продукта – вкл. свежо месо, риба, сирена и пекарна с над 170 изпечени на място продукта.

„За тези 19 години присъствие на българския пазар, ние в Kaufland превърнахме съотношението „достъпна цена – високо качество“ в стандарт. Към него добавяме най-голямото разнообразие от стоки на нашите клиенти. Всяка година сертифицираме и надграждаме качеството, което предлагаме и непрекъснато разгръщаме потенциалите си в посока удобство на нашите клиенти. В най-новия ни обект пазаруването се превръща в истинско преживяване за цялото семейство и има избор за всички“, коментира по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

С откриването на новия Kaufland-ХОPark, компанията обяви и старт на мащабна социална кампания, посветена на възстановяване и подновяване на туристически маршрути в цялата страна и поощряване на здравословния начин на живот и движение близо до природата. Първият обект, който ще бъде подновен още тази пролет, е 50-километрова екопътека в район „Кремиковци“. „В годините сме доказали, че сме добър и грижовен съсед на местата, в които развиваме дейността си и реализираме множество проекти, свързани с опазване на околната среда, подкрепа на българското образование и култура и подобряване грижата за децата. Днес стартираме официалното си партньорство с Българския туристически съюз точно тук, в един много обичан от софиянци район за съботно-неделни разходки – изключително живописната местност „Градището“ и 800-годишния Кремиковски манастир „Св. Георги Победоносец“. В тази местност с невероятна гледка към София и Софийското поле предстои да възстановим 50 км. екопътеки – с указателни табели и маркировка, която да ги направи още по-удобни и безопасни за преходи и разходки близо до природата“, обяви още Иван Чернев.

„Успехът ви е важен за всички нас. Вие не само създавате работни места, но и давате шанс да можем да пазаруваме конкурентно и със своя избор. Желая успех на всички вас. Уверявам ви, че район „Кремиковци“ е най-удобното място, за да реализирате инициативата, която предприемате с Българския туристическо съюз.“, каза Лилия Донкова, кмет на район „Кремиковци“.

Със своите 55 000 кв. м. XOPark Sofia е най-големият ритейл парк на Балканите. Той е установена шопинг дестинация от 2011 г., която тази година разширява площта си с допълнителни 25 000 кв. м. Търговският център е собственост на „Тринити Кепитъл“.

„Отварянето на Kaufland на територията на XOPark Sofia e крайъгълен камък за „Тринити Кепитъл“. Много се радваме, че този проект е стартът и на дългосрочно бизнес партньорство между два доказани лидера, всеки в своя сегмент, които споделят общи ценности и визия за устойчиво бъдеще и иновации. И не на последно място, гордеем се, че  първият обект на Kaufland, който отваря врати в ритейл парк, е именно в XOPark Sofia.”, каза при откриването Стоян Колев, изпълнителен директор на „Тринити Кепитъл“.

Разнообразие от над 23 000 продукти

В новия хипермаркет клиентите могат да открият изключително богато разнообразие от над 23 200 свежи и качествени продукти, от които близо 6000 нехранителни стоки.

Отличителната за Kaufland витрина с обслужване в новия хипермаркет е с дължина от близо 24 метра и предлага свеж избор от повече от 440 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси.

В магазина е разположена и най-голямата собствена „Пекарна“ на Kaufland където клиентите ще открият над 172 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия. Към постоянния асортимент, всяка седмица посетителите ще могат да се насладят и на допълнителен брой разнообразни печива от цял свят.

Kaufland подкрепя местните производители, като в хипермаркета ще има обособена зона „Фермерски пазар“ с 36 месни и млечни стоки от малки ферми от района.

В допълнение на тях магазинът ще предлага стоки от над 300 български производители, продукцията на 40 от тях ще е в секцията „Плодове и зеленчуци“. Важна част от предложенията в богатия асортимент са и собствените марки на Kaufland, които са над 3700 в новия обект. Сред тях са продуктите на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“, които вече са над 150 вида.

В допълнение на богатия микс от продукти, на територията на хипермаркета ще бъде разположена аптека SOpharmacy, Easy Pay, автомат на Speedy, както и първият обект в Kaufland на плевенската верига за пица Cantonata.

Иновативни решения пестят времето за пазаруване

За да улесни процеса и времето за пазаруване, хипермаркетът в район „Кремиковци“ разполага с 6 стандартни каси и 8 такива на самообслужване. В новия филиал е внедрена и иновативната услуга за дигитално пазаруване K-SCAN, която дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за ваденето на продуктите на каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката.

Строителство с грижа за природата

Сградата на новооткрития хипермаркет в район „Кремиковци“ е построена според високите международни стандарти на Сертификата за устойчиво строителство EDGE, което гарантира 20% по-висока ефективност. Магазинът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Системата за отопление и охлаждане на този филиал е изключително енергийно ефективна, като използва нов тип термопомпен агрегат с хладилен агент пропан, който е напълно безвреден за околната среда. Предстои поставянето на фотоволтаична инсталация на покрива на магазина, която ще спестява допълнително около 20% от годишното му потребление на електрическа енергия.

В унисон със стратегията на Kaufland за намаляване на използването на пластмаса, магазинът ще разполага с ръчни кошници за пазаруване от рециклирана пластмаса. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
Бизнес перспективи: Забраната на ЕС за двигателите с вътрешно горене е напът да отиде в историята
Бизнесът се обяви против идеите за национализиране на личните партиди от втората пенсия
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai