Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|НСИ изчисли: 30% по-малко излиза пазар с продукти от собствените марки на Kaufland
Българските потребители могат да намалят сметките си за пазар с 30%, ако заложат на продукти от собствените марки в магазините на Kaufland България. Това сочи изчисление, направено от експертите на Националния статистически институт със специално създадена за целта формула, която отразява разликата в цените на собствените марки на Kaufland и средните съпоставими цени на останалите марки, продавани във веригата в периода 1 януари – 30 септември 2024 г. В проучването са включени 100-те най-търсени и основни продукта, част от малката потребителска кошница на НСИ.
„Инициативата за изчисление на пазарски модели идва в продължение на желанието ни да сме винаги до българските домакинства. След коледно-новогодишните празници домакинствата традиционно оптимизират бюджетите си и именно затова точно сега ние им предлагаме алтернатива, която освен изключително изгодна, е и качествена – това са продуктите от нашите собствени марки“, подчертава Радослав Куртев, ръководител „Свежи храни и собствени марки“ в Kaufland България.
Кравето прясно мляко K-Classic е в топ 3 на най-продаваните продукти собствена марка в магазините на Kaufland. От началото на 2024 г. до края на октомври клиентите са спестили близо 350 хил. лв. или почти 21%, при покупка на прясно мляко. Процентът на спестяванията варира в различните продуктови групи, като при някои достига до впечатляващите 70%. Примери за значителна икономия се достигат с продукти като оцет, шоколад и чесън на прах. Сред най-търсените продукти от собствената марка през изследвания период, са още трапезна вода K-Classic, слънчогледово олио VITAE DORO, Брей! къдрава маруля, Брей! копър на връзка, Dante кучешка храна и K-classic домати на кубчета.
Представените изчисления на НСИ са направени по специално създадена за целта формула, която отразява разликата в цените на собствените марки на Kaufland и средните съпоставими цени на останалите марки, продавани във веригата. При представянето на резултатите председателят на НСИ доц. д-р Атанас Атанасов заяви, че изчисленията на НСИ подчертават значението на правилното управление на бюджета и всекидневните разходи на домакинствата за основни стоки. „Радвам се, че направихме всичко това заедно. Винаги съм вярвал, че добрата статистика не се прави с мащабни изследвания. Според мен данните са най-полезни, когато се споделят, за да бъдат използвани от повече хора.“ заяви той.
Богат асортимент, високо качество, ниска цена
Kaufland разполага с богат асортимент от близо 30 собствени марки, които предлагат достъпни решения във всяка продуктова категория за домакинството.
Освен ниска цена, собствените марки се характеризират и с високо качество. Всички отговарят на стандартите за производство в Европейски съюз, както и на редица други международни сертификати за качество, между които TÜV Nord, TÜV Austria, за произход, за справедлива търговия, устойчиво използвани ресурси и др.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.