PayPal навлиза в онлайн пазаруването с отстъпка

PayPal навлиза в онлайн пазаруването с отстъпка

Онлайн платформата за разплащане PayPal планира да навлезе в пазаруването с талони за отстъпки в мрежата, съобщи BBC. От притежаваната от eBay компания съобщиха, че ще тя ще стъпи в бизнеса със сделки за интернет пазаруване в САЩ до април 2012 г.

Президентът на Paypal Скот Томпсън заяви, че фирмата ще използва събраните от нея познания за 103-те милиона нейни потребители в САЩ и за досегашните им покупки, за да им предложи подходящи оферти. Целта е да бъде отправено предизвикателство към двата най-големи играча в сектора – Grоupon и Livingsocial. От PayPal твърдят, че тяхната услуга ще бъде по-добра от тази на конкурентите, защото ще е персонализирана и няма да атакува хората с хиляди най-разнообразни предложения за по-евтина покупка.

Онлайн бизнесът с дневни сделки предлага на потребителите да закупят на намалена цена услуги като СПА процедури, суши, евтини самолетни билети, билети за театър и други. Обикновено от купувачите се изисква да използват талоните в рамките на определен времеви период.

Собственикът на интернет платформата за сделките след това разделя печалбата с фирмите и организациите, които предлагат стоките и услугите. Дори компаниите да отчетат загуба от конкретната оферта за намаление, те често печелят от желанието на клиентите да се върнат.

Специално в САЩ данни на най-голямата фирма за измерване на този вид търговия сочат, че през октомври в страната чрез дневно онлайн пазаруване в Groupon, Livingsocial, Amazonlocal и Google Offers са били продадени талони на стойност 210 млн. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ