Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Силвиу Гугуи, управител на eMAG България: Инвестираме на всички важни нива за подготовката на eMAG Black Friday 2022
Кампанията тази година ще бъде на 18 ноември, а клиентите ще имат възможност да се възползват от много предимства, включващи оферти в разнообразни продуктови категории, продукти изненада и специални оферти
- Г-н Гугуи, традиционно в САЩ Черният петък е последният през ноември, но у нас е по-различно и през целия месец има подобни промоции. Кога тази година ще бъде eMAG Black Friday?
- Преди 10 години eMAG представи в България концепцията за тази кампания и тя бързо стана една от най-популярните в търговския календар. Миналата година например разпознаваемостта на Black Friday достигна 96,9% от цялото градско население в България, като над седем от десет българи възнамеряваха да купят поне един продукт*. При подобни нагласи кампанията се налага масово, а ние ще проведем нашата във вече добре познатия и доказал се като успешен формат. И тази година eMAG Black Friday ще е само един ден – на 18 ноември – и клиентите ще имат възможност да се възползват от многото му предимства, включващи оферти в разнообразни продуктови категории, продукти изненада, специални оферти. Удобните методи за плащане и доставка също ще бъдат на разположение на потребителите, както винаги.
- Какви са очакванията ви в навечерието на кампанията?
- Още от старта си у нас eMAG Black Friday привлича клиенти, които правят първите си стъпки в онлайн пазаруването или на платформата и откриват предимствата на добрите оферти и широката гама продукти, достъпни където и да се намират. Това е и търговското събитие, при което се виждат актуалните тенденции в електронната търговия. Тази година очакванията са насочени към продължаващо увеличаване на картовите плащания, което стимулира цифровата икономика и отразява повишеното разбиране на предимствата на електронната търговия от страна на потребителите. Прогнозите са също за разнообразяване на пазарската количка с продукти от различни категории и за продължаващо нарастване дяла на поръчки, направени през мобилното приложение и от мобилни устройства.
- Как се подготвяте за това търговско събитие?
- Започнахме подготовката за eMAG Black Friday още през лятото, както направиха и търговците от нашия eMAG Marketplace. Работим на всички нива – оферти, услуги, технологии, разнообразни методи за плащане и доставка, – за да обезпечим първокласно потребителско изживяване. Тази година за пръв път ще доставяме от нашия усъвършенстван с иновации логистичен център до Букурещ – в Джойта, Румъния. В него има най-съвременни технологии, които ни позволяват да бъдем още по-ефективни и продуктивни. Той е оборудван със смарт рафтове и модерни роботи след инвестиция в технологични иновации, която достига 43 милиона евро. „Складът на бъдещето” има 1500 служители, 10 км транспортна лента, смарт рафтове, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час, което увеличава над 4 пъти капацитета за обработване на поръчки. Логистичният център е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална логистична организация, включително и над 3000 точки за получаване (куриерски офиси, клоновете на Български пощи и автоматизираните денонощни пощенски станции easybox). На групово ниво кампанията се обезпечава и с 4,3 милиона евро допълнителни инвестиции в технологии – сървъри, хостинг, облачни услуги и услуги за разработка.
Новият логистичен център на компанията. Снимка: eMag
- Какво е важно да знаят потребителите, за да се възползват максимално добре от кампанията?
- Броят на предлаганите на специална цена продукти е предварително определен и може да не покрие цялото търсене от страна на купувачите. Миналата година например само за 1 минута в началото на кампанията бяха поръчани 1626 броя продукта. Затова съветът ни е клиентите да се подготвят предварително – да свалят мобилното ни приложение ни и да включат известяванията, да добавят в списъка си с „Любими“ продуктите, към които проявяват интерес, и да спестят ценно време при поръчките си, като запазят предварително данните на своята карта и на предпочитаното си място за доставка.
*Според проучване на Kantar, ноември 2021.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.