YouTube стартира партньорска програма в Индия

YouTube стартира партньорска програма в Индия

Световният видеопортал YouTube представи партньорска програма в Индия. С нея създателите на оригинално видеосъдържание в страната ще могат да го качват в сайта и да печелят от неговото публикуване, информира campaignlive.co.uk.

Веднъж щом един индийски създател на видео бъде приет в партньорската програма, реклами ще започват да се появяват над или отстрани на поставения от него клип. След това YouTube ще разделя на две приходите, генерирани от тази реклама с партньора, като по-голямата част от тях ще отиват за него.

„YouTube е страхотна платформа за операции с индийско съдържание, както се видя от успеха на индийската Висша лига и студийните партньорства в Боливуд. Днес отваряме същата тази платформа за всички медийни компании и оригинални създатели на видео съдържание, за да им помогнем да спечелят от него”, коментира Дейвид Макдоналд – управител операции със съдържание на YouTube в Азиатско-тихоокеанския регион.

Бизнес програмата се подготвя от декември 2010 г. Някои от топ партньорите, които са се възползвали от нея досега, са Indiavideo.org, Jay Hind, LehrenTV, IndiaTV и 1TakeMedia.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*