Бизнес събития през май

Бизнес събития през май

3 май - Семинар: „Новите принципи на управлението и растежа” - Италианският гуру на бизнес предприемачеството и управлението на човешките ресурси Паоло Руджиери пристига в България по покана на Георги Найденов, Управител на Open Mid Management Ltd. В условията на разрастваща се конкуренция и усложнени икономически условия, днес повече от всякога са необходими нови идеи, познание и стратегии за ефективно управление и растеж в динамичната бизнес среда. На семинара, организиран в морската столица на 3 май 2011 г., Паоло Руджиери ще говори за принципите на успешния мениджмънт в съвременните условия въз основа на своя експертен опит в консултирането на малки и средни предприятия в цяла Европа. По време на представянето, италианският консултант ще предостави на българските предприемачи и бизнес ръководители и актуализиран анализ на успешните стратегии на малки и средни предприятия от Италия, които се разрастват на пазарите си в момента.  Повече информация може да получите на сайта: www.mytruevalues.com.

3 май - Семинар: "Конкурентно разузнаване"/ сградата на Българска стопанска камара - Днес конкурентното разузнаване се счита за решаващ конкурентен инструмент за повечето бизнес дейности. Болшинството от фирмите набират информация за пазарите и конкурентите, при необходимост и целево. В повечето случаи това е недостатъчно, тъй като важните промени и тенденции често се случват извън традиционните области на проучване. Стратегическото, систематично и постоянно набиране и анализ на информация за конкурентите е необходима дейност за съхраняване и укрепване на конкурентната мощ на фирмите. Лектор ще бъде проф. д.ик.н. инж. Йордан Начев.

11 май - Конференция за инвестиции и пазар на имоти BalREc/ х-л „Шератон" - събира експерти от най-активните компании от сферата на инвестиционните проекти в България инвеститори, банки, консултанти, строителни компании, архитекти, пропърти и проджект мениджмънт, с цел да се дискутират и анализират тенденциите на пазара при отделните сегменти – офис, търговски, индустриални, жилищни и ваканционни проекти, икономическият климат като фактор за развитието на проектите, проблемите, които инвеститорите срещат, и добри практики и модели за стимулиране на продажбите. Някои от акцентите които ще бъдат засегнати на конференцията са: Икономика: Каква ще бъде България след кризата?; Инвестиции: Развиващи се и по-развиващи се пазари в Централна и Източна Европа: в коя група е България?; Офиси: Как и какво ще избират корпоративните ползватели след рецесията? и др.

11 май - Трета Бизнес среща за размяна на визитки „Event-а среща Артистите”/ клуб „Маскара", София  - Какво прави едно събитие незабравимо? Как да създадем онази специална атмосфера? Къде да открием талантите?, са част от въпросите, които ще бъдат разгледани. Организатори на събитието са PODARACI.BG и LUX PARTY Events Agency.

11 – 14 май - Международна изложба за мебели и вътрешен дизайн Inter Home Design/ Международен панаир Пловдив - Изложението има за цел да покаже най-новите тенденции в изработката на мебели, съвременните машини и технологии за производството им. С експозициите си на Inter Home Design водещи български и световни производители и търговци на мебели за дома и офиса, на машини и технологии за тях, както и фирми за вътрешен и външен дизайн, рекламират продукцията си, сверяват критериите си, проучват потребителското търсене.

12 май - Семинар: „Как да спечелим клиенти чрез Интернет?"/ ул. „Георги Раковски" №4, Варна – Семинарът е насочен към мениджъри, собственици на малък и среден бизнес, управители, мениджъри в областта на маркетинга, продажбите и бизнес развитие, рекламни и PR специалисти.

12 май - Hospitality Forum/ к. к. Слънчев бряг", Iberostar Sunny Beach Resort – е специализирано събитие за хотелиери насочено към генерални мениджъри, маркетинг мениджъри и мениджъри продажби на водещи хотели от цяла България. На семинара ще бъдат засегнати теми, свързани с увеличаване на продажбите, намаляване на разходите, маркетинг и ПР стратегии, както и новите възможности, които предоставя интернет за популяризация на хотелските услуги. Сред лекторите на Hospitality Forum е и Герасимос Пердикарис – Генерален мениджър на х-л „Шератон” София.

12 – 13 май - Изложение на Уикенд туризъм - За седма поредна година се организира туристическото изложение на Уикенд туризъм в Русе под патронажа на кмета на Русе, Министерството на икономиката, туризма и  енергетиката. Целите на изложението са да се представят възможностите на Русенския край и Североизточна България, да се  привлекат гости за отдих и развлечение в края на седмицата, да се покажат атрактивни оферти за туризъм от България и по света и да се срещнат представители на бързоразвиващия се туристически бизнес с потребителите на туристически услуги и продукти.

12-13 май - Втори Национален Семинар: „Управление на проекти за възобновяеми енергийни източници”/ х-л „Сити Бест Уестърн”, София - За втори пореден път на Семинара ще бъдат представени конкретните стъпки, особеностите и последователността на инвестиционния процес в проекти за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници, както и конкретните практически примери и опита на консултантите при управлението на проекти за ВЕИ. На Семинара ще бъде представен и предстоящия за приемане на второ четене ЗАКОН ЗА ЕНЕРГИЯТА ОТ ВЪЗОБНОВЯЕМИ ИЗТОЧНИЦИ, промените които се въвеждат със закона и очаквания ефект от приложението му върху сектора на възобновяемите енергийни източници.

12-14 май - XII-та международна конференция на БАУРЧР: „Новата нормалност - предизвикателства и решения"/ Ваканционен клуб „Ривиера", Варна - На форума специалистите по човешки ресурси ще обсъждат новите тенденции в управлението на персонала и основните акценти в работата им в периода след кризата. Ще бъде представено международно изследване за актуалните предизвикателства пред професионалистите от бранша. Програмата предвижда панели за управление на организационната промяна и включване на служителите в корпоративното управление. Планирана е също дискусия между изпълнителни директори и мениджъри „Човешки ресурси". Организатор на събитието е Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР).

13 май - Тренинг: "Blitz продажби"/ ул. "Княз Борис I" № 47, офис 4, София – по време на обучението ще се разгледат гледната точка на клиента и активния подход на продавача. Усвояване на техники за по-добра комуникация и умения да се аргументираме. Разглеждане на различни подходи към това да бъдем по-убедителни и да получим така желаното "да". Обсъждане на това как се справяме с отказите - емоционално и в бизнес план. Как да установяваме партньорски взаимоотношения и поддържаме дългосрочен контакт с клиента и др.

14 май - „Ден на отворените врати 2011” на Stenik / х-л „Силвър Хаус", София - екипът на Stenik ще посрещне млади хора, които имат интерес към уеб дизайн или програмиране. Ентусиастите ще научат как Stenik твори и проектира уеб сайтове, както и ще могат да задават всякакви неудобни въпроси. Целта на инициативата „Ден на отворени врати за стажанти 2011", която е част от кампанията на Stenik „Web стажанти 2011", е да бъдат привлечени най-добрите таланти в уеб сектора, които, доказвайки мотивацията, уменията си и желанието си за работа, могат да станат част от екипа на компанията.

17-18 май - Икономически форум: „Шумът на парите"/ х-л „Шератон” – за втора поредна година финансовият сайт Profit.bg и рекламна и PR агенция Thousand Smiles, организират форум, който ще събере едни от най-големите експерти в областта на капиталовия пазар, управлението на активи, банки и застраховане.

18 – 19 май - Обучение: „Умения за говорене пред публика"/ Учебен център Arthur Adams, София - Според една анкета, публикувана в лондонския „Sunday Times”, 41% от хората определят говоренето пред хора, като най-големия си страх. Забравете за паяците, тъмното или високото – да застанат пред публика и да говорят се оказва най-ужасяващата мисъл, която повечето могат да си представят. Овладяването на този страх и умения да говорим спокойно пред публика е един от най-засилващите егото фактори, а и огромна полза за личното кариерно развитие. Това обучение ще ви запознае с някои много полезни техники за говорене пред публика, както и подробна информация за това, как да разработите завладяваща програма на презентацията си и да я изнесете уверено.

19 май - Конференция:„ИКТ за енергетиката и ютилитис” 2011/ х-л „Шератон” - Със старта на едни от най-ключовите енергийни и ютилити проекти в региона, темата за навлизането и активното прилагане на информационни и комуникационни технологии за оптимизиране на процесите и извличане на оптимална бизнес полза от направените инвестиции се превръща в приоритетна. Европейските стратегии, регионалните инициативи, националните политики и иновативните предложения и идеи залягат в основите на 8-мото издание на форума, който се стреми да събере в точката на дискусионната полза висши мениджъри от енергийния и ютилити бизнес, ИКТ експерти, представители на държавната администрация и ИКТ компании.

20 май - Семинар: Събиране на междуфирмени вземания - Целта на семинара е да подготви управители, мениджъри и собственици за справяне с просрочените вземания от страна на клиентите им. Разглеждат се в детайли и се упражняват в казуси дейностите по извънсъдебно събиране на вземания като превенция на лоши плащания, мониторинг на вече съществуващи клиенти и методи и техники за работа с клиенти в просрочие. За повече подробности посетете сайта на “НеоКолект”  - https://www.neocollect.bg/trainings

25 – 29 май - Седма среща на българските медии по света - Три холандски града ще посрещнат от 25 до 29 май тази година българските медии. Седмата среща, организирана от БТА и Асоциацията на българските медии по света, ще бъде открита в Хага. Някои от събитията и разговорите ще са в Амстердам, но работната част от програмата ще се случва в градчето Хилверсум. Наричат го медийния център на Холандия и Западна Европа, тъй като в него се намират студията на всички холандски и много европейски телевизии и радиа, редакциите на голяма част от местните вестници. Там е и единственият в света музей на медиите. Тази година журналистите ще говорят на тема "Медии и пари". Тя включва дебати за икономиката на медиите, за държавата като собственик, за рекламата, монопола в медиите, разследващата журналистика и свободата на словото, за независимостта и финансирането.

26 – 27 май - Семинар: „Конкурентно разузнаване. Анализ на сигурността на деловите предложения ..."/ ЗАД „АРМЕЕЦ", Сфия - Провеждането на конкурентно разузнаване (информационно-аналитична работа) в условията на икономическа криза, се явява, неделима част от обезпечаването на бизнес сигурността. В големите фирми е възможно създаването на самостоятелни организационни структури, анализиращи конкурентната среда обкръжаваща фирмата, от гледна точка на фирмената сигурност. Но, за малкия и средния бизнес – въпросът за лоялността и платежоспособността на партньора и контрагента е ежедневен въпрос.

30 – 31 май - Обучение: „Възнаграждение и допълнителни придобивки"/ Висше училище по застраховане и финанси, София - Обучението изяснява съвременния поглед за роля на политиката на възнаграждение и стимулиране в цялостното управление на бизнеса и в управлението на персонала и възнаграждението като фактор за постигане на поставените цели на ниво компания, отдел и длъжност. Програмата на обучението е предназначена за мениджъри и специалисти „Възнаграждение и стимулиране на персонала“, мениджъри и специалисти от други корпоративни отдели, участващи активно в процеса на възнаграждение и стимулиране на персонала, всеки, който има отношение към процеса на възнаграждение и стимулиране на персонала.

Източник: EventBox

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ