Бизнес събития през ноември 3

Бизнес събития през ноември 3

22 ноември - Форум: „Публично осветление”/ х-л „Шератон”, София/ - форумът се организира от Столична община и Асоциация за развитие на София в рамките на проекта „PLUS: Стратегии за публично осветление за устойчиви градски пространства". Събитието цели да събере представители на ръководството на общината, неправителствените организации, бизнеса, академичните среди и други заинтересовани страни за обсъждане на политиките и практиките на столицата в областта на публичното осветление и прилагане на европейски стандарти и съвременни тенденции, повишаване на удовлетвореността на гражданите, енергийната ефективност и намаляване на въглеродния отпечатък, възможности за въвеждане на интелигентно осветление, влиянието на публичното осветление върху благосъстоянието, безопасността, културната идентичност и икономическото развитие на София.

23 ноември – „Дни на кариерата", сектори: „Финанси и застраховане; Маркетинг и продажби;  Обслужване на клиенти"/ Интерпред, София/ - събитието ще събере търговски и финансови компании, банки, застрахователни дружества, маркетинг и PR агенции, вериги за бързооборотни стоки и компании от всички области на производството. Kомпании-работодатели, предлагащи свободни работни позиции; Агенции за подбор на персонал, набиращи специалисти; По време на събитието можете да: се срещнете с компании и агенции за подбор, които предлагат възможности за развитие; да разкриете своите възможности и качества, за да намерите подходящата компания; да натрупате лични контакти, които могат да ви бъдат от полза в бъдеще.

23 – 24 ноември - Southeast Europe i* Forum (SEEiF)/х-л „Шератон”, София/ - идеята на организаторите, Български икономически форум, е че настоящите турбулентни времена изискват по-активно регионално сътрудничество между страните от ЮИЕ. Добрите съседи би трябвало да търгуват и инвестират повече помежду си. Нашите компании би следвало да бъдат по-активни на регионално ниво и по този начин да бъдат по-малко зависими от сериозните сътресения на световните пазари. По време на събитието ще бъдат засегнати теми свързани със задълбочаването на регионалните връзки в четири основни направления: инвестиции; инфраструктура; иновации; информационни и комуникационни технологии. Целта на събитието е да събере на едно място представители на бизнеса, на публичните институции, неправителствения сектор и медиите от страните от региона.

24 ноември - Семинар: „България и еврото"/х-л „Тракия”, София/ - организатор на събитието е Институтът за пазарна икономика. Обучението е насочено към журналисти и студенти по журналистика, с интереси в областта на икономиката. То е поредното от серия обучения, които са част от проекта на ИПИ и БМА “Клуб на икономическите журналисти”, финансиран от фондация „Америка за България”. Участието е безплатно.

24 – 25 ноември - Обучение: „Администриране на персонала"/ „Рейвън Консултинг”, София/ - програмата е насочена към специалисти Човешки ресурси, асистенти Човешки ресурси, специалисти Администриране на персонала; специалисти от други области в ЧР, на които предстои да се занимават с администриране – преназначени или съвместяващи позицията. В резултат от обучението участниците ще могат да: овладеят на практика елементите на трудовото законодателство, осигуряването и условията на труд; видят тънкостите в работата на Специалист администриране на персонала; решават ефективно проблемните казуси, свързани с трудовото законодателство; разберат смисъла на законите и тяхното прилагане; използват примерни темплейти, бланки и модели с цел подпомагане на работата в различни ситуации.

26 – 27 ноември - Уикенд курс: „Голям успех с малък бюджет – как е възможно това в PR бизнеса?"/ M3 College, София/ - знаете, че PR е важен за вашия бизнес, но ви е трудно да отделите бюджет? Искате да убедите ръководството, че ви трябват средства за PR, но те винаги ви отказват? Не е задължително PR кампанията ви да струва скъпо, за да бъде ефективна! Как обаче да постигнете голям успех с малък бюджет? Разбира се, това не е лесно, но съвсем не е и невъзможно. M3 College ви предлага специално разработено обучение, което да ви помогне да планирате и реализирате ефективна PR комуникация с оптимални средства съобразно вашия бизнес или дейността на компанията, институцията, личността, за която работите.

29 ноември - Бизнес форум MySuccess.bg in F&B: „Управление на промяната"/ Кемпински Хотел Зографски, София/ - това е първият практически бизнес форум, насочен към управлението на производството на храни и напитки. Събитието ще бъде разделен на два панела, като в първия ще бъде представени добрите практики на водещите български производители като „Победа”, „Девин”, „Димитър Маджаров -2”, „Градус 7”, „Бони” и др. Вторият панел ще бъде най-интересен за представителите на хранителния сектор у нас. Той ще представи резултатите от проучвания за потребителите, тенденции за българския пазар и екпертни съвети и примери за търговски и маркетингови стратегии за навлизане на пазара.

30 ноември - Direct Marketing Seminar/ Интерпред, София/ - Успешни практики от Директния Маркетинг. Семинар с участието на маркетинг експерта Анди Оуен. Основни теми на обучението са: предварителна подготовка - преди да започнем да създаваме рекламните послания; как да се вдъхновявате, да мислите и организирате процеса по създаване на успешно рекламно послание? реклама чрез директна поща и брошури – най-добри практики, какво трябва и не трябва да правите и много други.

Източник: EventBox

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ