БТК иска да купи сръбския телеком

БТК иска да купи сръбския телеком

БТК, чието търговско име е „Виваком“, е сред десетте кандидати, които са допуснати до втория етап на приватизационната процедура за акциите на Telekom Srbija. Това е съобщило сръбското министерство на икономиката, цитирано от медиите в страната. Първоначално необвързващи оферти са подали 12 кандидати, но двама от тях не са одобрени.

Сега кандидатите ще получат право да извършат дю дилиджънс на оператора, а след това да представят финалните си оферти, за което ще разполагат с между 60 и 180 дни.

Сред останалите допуснати кандидати са „Дойче телеком“, за който се спекулира, че ще участва в собствеността на сръбския телеком чрез американски инвестиционен фонд, „Телеком Словения“, който е три пъти по-малък от сръбския и сам е в процедура по приватизация, големият руски оператор „Мобайл телесистемс“, който обслужва над 100 милиона потребители в Русия и региона, и няколко инвестиционни фонда, пише „Труд”.  Един от тях е „Адвент Интернешънъл“, който купи БТК през 2004 г. и я продаде след няколко години на печалба. В надпреварата са също Apollo Global Management, Mid Europa Partners, CVC Capital Partners, Novator Partners и Abu Dhabi Investment Authority.

Премиерът на Сърбия Александър Вучич заявил пред медиите, че „Телеком Сърбия“ няма да се продава на всяка цена, а само ако за него бъдат предложени добри пари.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
Приятелство или управление? Критичният избор за малкия и среден бизнес