Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Дъщерята на Мърдок отказа да влезе в борда на директорите на News Corporation

Бизнес
Обновена 16:42ч., 07.08.2011
Дъщерята на Рупърт Мърдок не иска да се присъедини към борда на директорите на компанията на баща си News Corporation, както беше планирано, предава BBC.
Елизабет Мърдок, която е на 42 години, заяви пред директорите, че би било "неподходящо" да се присъедини към борда. Нейното присъединяване се очакваше след като миналата година News Corporation закупи телевизионната продуцентска компания на Елизабет „Шайн Груп”.
Тогава корпорацията даде 672 милиона долара за успешното приключване на сделката. Директорите на компанията на Мърдок, която напоследък е разтърсвана от скандали, са одобрили решението на дъщерята на медийния магнат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цените на петрола се повишават на фона на потенциала за по-строги санкции срещу Русия
Енергетика |Около 50 европейски лидери се събират за разговори за войната в Украйна и икономиката
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Швейцарските шоколадови бонбони ще поевтинеят в Индия след ново търговско споразумение
Бизнес |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.