И малкият бизнес с конкурс за социална кауза

И малкият бизнес с конкурс за социална кауза

И малкият бизнес с конкурс за социална кауза

Има много фирми и предприемачи в България, които провеждат или подкрепят значими социални инициативи. Те помагат на църкви, на социални домове, дават пари или участват с труд в изграждането на градини и паркове. Но често инициативите им остават неизвестни. Веригата МЕТРО иска това да се промени и търси точно тези хора и тези фирми, за да се чуе за техните добрини. И очаква разказите на компаниите за социалните им инициативи и каузи, които подкрепят на www.metro.bg/stars до 20 юни. Един от проектите ще получи награда 10 хил. лв. Кампанията е за всички български предприемачи, които подкрепят или създават собствени каузи.
Всеки участник сам ще разкаже своята история, може да приложи снимки и видео материал през онлайн формуляра достъпен на www.metro.bg/stars. Читателите ще научават за добрите дела на малките фирми и ще подкрепят проектите им със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията на 20 юни.
Големият победител в „Звездите на МЕТРО 2015“ ще бъде определен от жури от бизнеса, медиите и неправителствените организации и ще стане известен на 26 юни. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но тя не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.
Това е втората поред кампания „Звездите на МЕТРО“. Стартът бе през 2014 година, като част от световната кампания на компанията. Със свои истории в кампанията се включиха стотици предприемачи от различни населени места на България. Победител стана собственикът на счетоводна фирма Антон Димов с историята „Да си различен е привилегия голяма“ за работата му с фондация „Помощ за лица с проблеми в развитието“, насочена към подкрепа на деца и младежи от аутистичния спектър.
 „Звездите на МЕТРО 2015“ е награда за малките фирми с големи сърца, с която МЕТРО Кеш енд Кери България още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас.“, казва Вероника Пунчева, управляващ директор на МЕТРО България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ