Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Из "Факторът потребление": Бизнесът започна да се вслушва по-внимателно в изискванията на клиентите

Потреблението придобива нова дефиниция, коментира Васил Мирчев, председател на съвета на директорите на "ВМ Финанс Груп", издател на сп. Мениджър”. Той бе модератор на първия панел от кръглата маса "Факторът потребление", огранизирана преди седмица от сп. "Мениджър". Вижте какво още сподели той като гледна точка:
"Това е първата капиталистическа криза в съвременната история, на която всички ние в България сме свидетели – и бизнес, и потребители. Може би, защото ни е за първи път, много малко от участниците в икономическия живот в България бяха подготвени за такава криза във всичките й сфери – в инвестиционната част, в потреблението, в организацията.
Може да прозвучи малко шокиращо, но слава богу, че тази криза дойде и в България! Тя е обективният стимул, който ще ни принуди да променим нашата култура на потребление. Самото потребление вече придобива нова дефиниция. То вече не е свързано само с материалното си измерение – да притежаваме нови коли, къщи, острови. Затова е важно в момента бизнесът да покаже една нова корпоративно-социална отговорност като заложи на онези действия, практики и политики, които могат да доведат до устойчивост и на потреблението, и на инвестициите.
И още един любопитен момент, който можем да наречем полезен ефект от кризата. След първоначалната рецесия и последвалото я свиване на потреблението, видях един позитивен рефлекс. Компаниите сякаш започнаха много по-внимателно да се вслушват в изискванията на потребителя. От което пък последва още един позитивен ефект – качеството на произвежданите и предлаганите продукти все повече се повишава."
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.