Как да спечелите клиенти с участие във форум

Как да спечелите клиенти с участие във форум

Често маркетолозите попадат на събития и форуми, където трябва да се представят пред публика и да опитат да привлекат нови клиенти от бизнеса. В тези случаи е важно те да си подготвят автореклама, да бъдат представителни и да привлекат вниманието.

Ако грабнете публиката в събитията, където се завързват контакти, чрез 15-30 секунди на добро представяне хората ще ви запомнят, отбелязва Лаура Лейк в MarketingAbout.

Авторката смята, че краткото представяне по време на форумите е много важно и може да продаде услугите на бизнеса на маркетинг и пиар агенциите. „Ако започнете с правилна, 30-секундна реклама, след това съвсем естествено няма да имате нужда повече да представяте бизнеса си”, твърди тя.

Целта на кратката реклама по време на събитие е да представи сбита информация за това:

      - Кои сте вие?

      - Коя е компанията ви?

      - С какво се занимава тя?

      - Как можете да помогнете?

      - Защо публиката ви трябва да действа сега?

Изглежда лесно, нали? За жалост, това е мястото, в което се провалят много търговци и маркетолози. Правят го, като правят следното изявление: „Здравейте. Казвам се Лаура Шнайдер, изпълнителен директор съм на ZealSpin, Inc. Ние сме компания за интерактивен маркетинг. Показваме на фирмите как да интегрират техния онлайн и офлайн маркетинг.”

Какво липсва в представянето тук? То не грабва вниманието ви. Няма изложение – въпрос с отворен край, който провокира дискусия. Липсват ключови компоненти, които да го направят силно и ефективно. Има начин това представяне да се подобри. Например:

„Здравейте! Казвам се Лаура Шнайдер. Изпълнителен директор съм на ZealSpin Маркетинг. Ние помагаме на фирмите да увеличат продажбите си и да затвърдят марката, като правим усилия да инегрираме онлайн и офлайн маркетинга им. Вие рекламирате ли бизнеса си онлайн и офлайн? Мисля, че можем да работим заедно. В практиката ни събираме екипи от наши хора и служители на клиентите ни. Тези екипи работят с поне 5 интеграционни техники, които гарантират печалбите още от днес. Искате ли да насрочите дата за среща със специалистите ни?"

Както виждате ключът в представянето на бизнеса по време на форуми и събития е не е само в това да се дава важна информация, но и да се задават правилните въпроси. Същото се отнася и за преподаването в университета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплашва с допълнителни 10% мита страните, които се присъединяват към „антиамериканската“ политика на БРИКС
Бизнесът на Шуменското плато иска компенсации заради издирването на черния леопард
Германският президент обеща подкрепа за запазване на свободата на Литва
Врeмето: Горещините продължават
На днешната дата 7 юли. Европейски ден на шоколада
Революцията в управлението: Защо добрите мениджъри нарушават всяко правило?
Броят на нелегалните мигранти, които пристигат на Крит от Либия, се увеличава
Петролът поевтиня, след като ОПЕК+ обяви по-голямо от очакваното увеличение на производството през август