Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кризата удари и Air France

Авиокомпанията Air France-KLM отчете загуба за първите три месеца на годината заради високите разходи за гориво и спад в товарния трафик. За първото тримесечие нетната загуба е 368 млн. евро, почти същия резултат, както миналата година, въпреки че приходите са нараснали с 6% до 5,6 млрд. евро, предава BBC.
По-високите разходи за работна сила, заради повишението на заплащането през 2011 г. също засегна печалбите. "Както се очакваше, първото тримесечие е трудно въпреки подобряването на дейността през март," казаха от фирмата.
Миналата година Air France-KLM стартира план за намаляване на разходите с 10% и както и за намаляване на дълга си. Ефектите от този план трябва да се разглеждат през втората половина на текущата финансова година. Пътническият трафик е скочил с 5,5%, а приходите в бизнеса са нараснали с 8,8%. Междувременно оперативните загуби са се увеличили на 597 млн. евро от 403 млн. преди една година.
Ключови думи
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.