Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Най-бързо развиващата се компания на пазара на бира у нас
Карлсберг България е най-бързо развиващата се компания на пазара на бира у нас у нас. Компанията отчита ръст в обема на брандовете си във всички сегменти на бирения пазар, както и географски във всички региони на страната.
От началото на годината до края на ноември обемът й се е увеличил с 8,4%, а пазарният дял е нараснал с 1,4 процентни пункта и достига 22,4% - сравнено със същия период на 2014г., отчете пред журналисти днес висшия мениджмънт на компанията. Тези резултати са в контекста на общ бирен пазар с минимален ръст от 1,6% в обем, основно страдащ от спад в студения пазар от близо 9% в разглеждания период.
По данни на Nielsen A/S само през ноември Карлсберг България е увеличила обемите си с 13,4% и пазарния си дял с 2,8% (спрямо ноември 2014). Общият бирен пазар в страната през изминалия месец е в застой с ръст под 1 % (с ръст от 1,6% в обема на топъл пазар и 6% спад на студен пазар).
Основният двигател за компанията е Пиринско, което е сред топ 3 бирените марки на България с близо 14% пазарен дял. Това е ръст от 1,8 процентни пункта от началото на годината до края на ноември. Обемът на марката нараства с 17% за същия период.
„ Реалист съм за 2016 година с очаквания браншът да запази темповете и да е стабилен.", заяви Деян Беко, изпълнителен Директор на Карлсберг България.
Компанията отчита ръст в обема на брандовете си във всички сегменти на бирения пазар, както и географски във всички региони на страната.
Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва националните марки Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. Перла в короната на Карлсберг България е сайдерът Somersby, който се произвежда и предлага в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и нар.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.